Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Kpt.Wojtek
I bardzo prosze ;)

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

tifani
Ale dlaczego tak ci to przeszkadza.  Dla mnie to tylko jakaś nieistotna bzdurka.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

tifani napisał/a
Ale dlaczego tak ci to przeszkadza.  Dla mnie to tylko jakaś nieistotna bzdurka.
A jakby to był szeptany marketing polityczny? Dwóch gości niby naturalnie rozmawia o polityce, a przy okazji podrzuca link do fake newsu, który wpływa na opinię publiczną? :)

PS. Tutaj był podobny temat:

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Szuwar-cale-ycie-to-jedna-wielka-Reklama-td6544.html

PS. Zbyt dużo takich postów, linków komercyjnych oraz spamu obniża też ranking forum (w wyszukiwarce Google) i spada ono wtedy w wynikach wyszukiwania.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
tifani napisał/a
Ale dlaczego tak ci to przeszkadza.  Dla mnie to tylko jakaś nieistotna bzdurka.
Generalne bardzo mi to nie przeszkadza, ale zobacz, tutaj np. Dziewczyna z Perłami ma do mnie pretensje, że nie kasuję takich wątków:

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Szuw-dlaczego-tolerujesz-tych-idiotow-ktorzy-za-miecaj-ci-forum-reklamami-td1410.html

Tacy użytkownicy i tak nic nie wnoszą do forum — ponieważ zostawiają tylko swoją reklamę i już więcej się nie pojawiają.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

da®®io
najmniej poważnie to brzmi nick autorki tego wątku, a całość faktycznie wygląda jako szeptana kryptoreklama - po lekturze forum tej kacelarii adwokackiej moja opinia jest taka - sukcesy tego prawnika są po stronie mężczyzn-alimenciarzy i nie ma tam wzmianki o sprawie wygranej przez kobietę więc zalecałbym ostroznośc co do skuteczności w sprawach zakladanych przez kobiety i mimo ze jestem facetem to staram się być obiektywny

[...]

Wątek startowy o 5:37 i w tej samej minucie od razu odpowiedź — więc być może to pisała jedna osoba (która prowadzi dialog ze sobą), a nie dwie ;)

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

tifani
Dla mnie to wątek jak każdy inny mało poważny.  Kto to na serio potraktuje. Chyba, ze kryje się za nim jakaś ukryta ludzka historia dotycząca kogoś stąd.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

te teklamy stają się zbyt ekspansywne - zaczynają się rozrastać i zasłaniają coraz bardziej napisane przez nas treści- ja na smartfonie ze względu na ciasnote ekranu często niezamierzenie je poruszam - dobrze ze mam zalozone u operatora blokady premium bo niechybnie mozna wpaśc w te ich subskrybcyjne sidła
123