Baraże na tegoroczne mistrzostwa Europy 2024

Baraże na tegoroczne mistrzostwa Europy 2024

W czwartek 21 marca rozpoczną się baraże na tegoroczne mistrzostwa Europy

"W czwartek 21 marca rozpoczną się baraże na tegoroczne mistrzostwa Europy. Ze względu na przeciętne wyniki w eliminacjach reprezentacja Polski jest jednym z uczestników tej fazy zmagań.

Pierwszym rywalem Biało-Czerwonych będzie Estonia. Starcie to odbędzie się na stadionie PGE Narodowym w Warszawie".

Pierwszy mecz:

"Mecz Polska - Estonia odbędzie się w czwartek o godz. 20:45. Transmisja w TVP 1 i TVP Sport oraz na platformie Pilot WP. Relacja NA ŻYWO na WP SportoweFakty". Źródło

Re: Baraże na tegoroczne mistrzostwa Europy 2024

"Czy Polska awansuje na EURO 2024? | Polska - Estonia | Baraże 2024"

Re: Baraże na tegoroczne mistrzostwa Europy 2024

MaryLou
5 Polska Estonia 1....To dopiero kroczek. We wtorek musimy zwyciezyc z Walia. Trzymam kciuki! Nicola Zalewski popis:)
PS. Dzieki Szu,myslalam o poscie wczoraj:)
Kto nie ogladal tu skrot:https://www.youtube.com/watch?v=KoutVOq2ijY
Borek o meczu: https://www.youtube.com/watch?v=bOXBbu3LwcM&t=6s

Re: Baraże na tegoroczne mistrzostwa Europy 2024

Cześć Lwiczko, no to dzisiaj trzymamy kciuki, mecz Polska — Walia już o 20.45! :)

Re: Baraże na tegoroczne mistrzostwa Europy 2024

da®®io
no to wymęczyliśmy ten awans po barażach a teraz będzie grupowe mission impossible z Francją i Holandią - jednak gdyby udało się wygrać z Austrią to byłaby szansa na wyjście z grupy na III miejscu