Bedziemy plakac, czy umrzemy ze smiechu?

Bedziemy plakac, czy umrzemy ze smiechu?

kapitanwojtek
"Joanna Mucha w krótkim nagraniu wideo zwróciła uwagę na podejrzane środki, którymi dysponuje policja pod gmachem Sejmu. - Gaz łzawiący? Pieprzowy? - zastanawia się posłanka Platformy Obywatelskiej, Joanna Mucha. - Rozweselający – ripostuje redaktor Rafał Ziemkiewicz. "
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Bedziemy plakac, czy umrzemy ze smiechu?

kapitanwojtek
Slowo na niedziele:
"Na pewno za czasów rządów Prawa i Sprawiedliwości my policji przeciwko manifestantom wyprowadzać nie będziemy, tak jak robiła to Platforma, bo szanujemy dialog, wolność i różnice poglądów" – pani premier mówiła tak niemal dokładnie rok temu
[...]

dziewczyna z perłami
Trudno to potraktować rozweselająco.

Re: Bedziemy plakac, czy umrzemy ze smiechu?

Wiliam
Mucha, hm... na muchy chyba MUCHOZOL:) może lep na muchy, ta przylepiała się do tego który był przy korycie dosłownie jak kupa do podeszwy ,ewentualnie dosyć spora górka nawozu, mucha zwłaszcza ta zasługuje na używki i relaks - zresztą to jej naturalne środowisko z której strony nie patrzeć ,, Starych ludzi  nie opłaca się leczyć" jej zdaniem tym bardziej owadów.

Re: Bedziemy plakac, czy umrzemy ze smiechu?

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Nie ma letko, Ci powiem. Niektórzy zaczynają się pakować na dłuuuugi wyjazd.

Re: Bedziemy plakac, czy umrzemy ze smiechu?

Placebo
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Umrzemy.