Czy to prawda że studenci w Polsce będą dyskryminowani ze względu na narodowość?

Czy to prawda że studenci w Polsce będą dyskryminowani ze względu na narodowość?

Re: Czy to prawda że studenci w Polsce będą dyskryminowani ze względu na narodowość?

Wiliam
hm .. dziwne ale to nic. Dziś czytałem o Burmistrzu jednej z dzielnic Berlina - oczywiście z partii zielonych który przez 12 godzin po zamachu blokował opublikowanie portretu i tożsamości Tunezyjskiego terrorysty by  jak twierdził  zablokować  rasistowskie reakcje ,,lekko podenerwowanych" Niemców. Dzięki działaniu miłego zielonego terrorysta bez problemów  - koleją państwową podróżował sobie do Milano gdzie został zastrzelony przez Italiano Carabinieri przy okazji jednego raniąc - zastanawia mnie, czy aby nie warto było go złapać że tak to nazwę żywcem -ale widać nikomu nie zależało a może raczej zależało, bo może zeznałby z kim współpracował za czyje pieniądze  i kto mu wydał rozkazy bo może akurat nie przypadkiem porwał polską ciężarówkę akurat tego dnia hm...
 A że mu nie specjalnie wyszło hm... udał się do swojego raju, no i oczywiście nie ma żadnych wspólników ani zleceniodawców. Lubię teorie spiskowe pewnie zza 70 lat ktoś może dowie się jak było naprawdę, my już tego się nie dowiemy , bo mamy się cieszyć że terrorysta zginął i dobro zwyciężyło ?

Re: Czy to prawda że studenci w Polsce będą dyskryminowani ze względu na narodowość?

kapitanwojtek
Masz racje, i pewnie dlatego rodacy masowo emigruja, ale nawet tam nie jest im lekko...  7 mężczyzn w wieku od 15 do 21 lat podpaliło w Berlinie bezdomnego Według relacji mediów, 37-letnia ofiara ataku to Polak Napastnicy to Syryjczycy i Libijczyk. Zostali przyjęci jako uchodźcy.
Pomysl tylko imienniku, ze polowa bezdomych w Berlinie to nasi rodacy, podobnie jest w GB i Irlandii. Eech, gdzie ten Bog, Honor i Ojczyzna ze sztandarow >:D
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Czy to prawda że studenci w Polsce będą dyskryminowani ze względu na narodowość?

Lothar. napisał/a
Otóż od stycznia uczelnie dostaną trzykrotnie większą dotację z budżetu na cudzoziemca niż na Polaka. Wspomniałem już tutaj o dyskryminacji ze względów na narodowość polską , podzielę się jeszcze jak to wpłynie na emigrację. Większość naszych uczelni będzie masowo ściągać obcokrajowców by zarobić za kilka lat będziemy utrzymywać kilkaset tysięcy studentów zagranicznych ze swoich podatków a dostęp do lepszych kierunków będzie dla Polaków utrudniona bo subwencja będzie na nich znacznie mniejsza.
Wojtku pytanie kto będzie chciał w Polsce studiować?chodzi oczywiście o emigrantów.Poza tym narobiło się tyle prywatnych uczelni że dla wszystkich wystarczy.

Re: Czy to prawda że studenci w Polsce będą dyskryminowani ze względu na narodowość?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
kapitanwojtek napisał/a
[...]
Drugi Wojtku na obczyżnie jest bardzo dużo polaków,i w większości pracują i dobrze się im wiedzie.Jak się jest w obcym Kraju trzeba się postarać nauczyć języka,i nie bać się szukać pracy.Jeżeli ktoś mieszka w danym Kraju i przez 5 lat nie zdążył się nauczyć języka to ja nie mam więcej pytań.Bo nie wiem jak to nazwać głupotą ,czy zupełnym brakiem ambicji.Pamiętasz może jak zrobili Tuska prezydentem Uni zobowiązał się że się nauczy w trzy miesiące języka.Byłam wtedy zbulwersowana jak premier może nie znać angielskiego? ,no ale to przykład czasem idzie z góry.......

Re: Czy to prawda że studenci w Polsce będą dyskryminowani ze względu na narodowość?

Placebo
Gdzie oni są ci wszyscy moi przyjaciele....