Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Honey
Nie wszyscy, dlatego zejdą wcześniej.
Dobry wieczór
///////////////////////////////

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

A co z tymi, którzy w 21 wieku bardzo mocno wierzą w klątwy, gusła, zabobony, wróżby, przesądy, stereotypy, moc kamieni itp.? Oni też chyba zatrzymali się w ewolucji i moim zdaniem nie są wiele lepsi od tych religiantów. Uciekli od religii, ale w zamian zaserwowali sobie czary i zjadanie czarnego kota o północy na cmentarzu.

https://youtu.be/fkzdKPYuKVI?t=11s

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Honey
Ty se możesz nie chcieć,ale nie Ty rządzisz, a piramidę już przerabialiśmy na magii.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Lothar. napisał/a
Nie męcz kota, tak się nie godzi. A z drugiej strony nie pomyślałeś o poszukiwaniach duchowych hmm awangardy i własnych doświadczeniach ezo i fizyce kwantowej która rzuca nowe światło na pojmowanie rzeczywistości. A z trzeciej strony jak trzeba być ciemnym żeby wysługiwać się Sorosowi wbrew własnemu szeroko pojętemu interesowi?
Sorry, ale wiara w klątwy, gusła, wróżby, czary nie kojarzy mi się z żadną awangardą i fizyką kwantową, a raczej z prostotą i zacofaniem.

Jeśli ja wysługuję się Sorosowi, to ty wysługujesz się Putinowi — co wielokrotnie udowadniałeś na forum swoimi permanentnie jednostronnymi, prorosyjskimi i antyamerykańskimi komentarzami.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D