Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Kawusia
Moja babcia była osobą mocno religijną,a potrafiła odczyniać uroki.Mówiła że spowiadała się z tego i zawsze ksiądz ją opierniczał.A ja też w to nie wierzyłam dopóki nie zobaczyłam na własne oczy.Teoretycznie to moja babcia choć była dobrym człowiekiem powinna się w piekle smażyć.Nie ważne ile zwierzaków uratowała,i nawet ludzi nigdy nie powinna sięgać po gusła.A jeszcze miała zawsze po 2 koty ,zdarzały się tez czarne,pewnie tym już się skazała na ogień piekielny he he...

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kimże jestem? Uczestnikiem "gry". Dobry mag i wróżbita w przeciągu roku zrobi karierę, bo ma do tego talent,... bo płynie w swojej fali. Ty od ponad 5 ciu lat brylujesz na forum, podcinasz skrzydła innym, a tarota przepisujesz dosłownie pozytyw-negatyw.  Jak ktoś przewiduje wieki być na forum to dla swojego dobra może z tobą flirtować, bo to układ przetrwania. Promowanie ciemnoty a układanie tego w światło jest żałosne.
Wrzuć jeszcze parę tematów, żeby uczyć, żeby jak na "marsie" ścigać się w ilości śmieciowych wątków.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Kawusia
Lothar. napisał/a
No wiesz Kawusiu, Babcia się starała zamawiała a Ty zamiast świeczkę zapalić to się naśmiewasz? Tak nie wypada :) A zresztą talenty idą w co 2 pokolenie więc na ciebie padło i jak będziesz mieć wnuczkę to na nią. A nic się nie działo jak się wkurzyłaś lub bałaś?
Wojtek nie czujesz aluzji?.Ten wątek jest prześmiewczy,rozumiesz?Kochałam babcię ponad wszystko ,i nie wydaje mi się żeby robiła coś złego.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Kawusia
Lothar. napisał/a
Nie wszędzie jest humorystyczny, ale nie odpowiedziałaś >;)
Działo się dostałam sen ,miałam wtedy może  10 lat,ale nie jestem pewna.Sen był świadomy taki ze masz odczucie że działo się to na prawdę.Powiedziano mi że blokuje mnie lek i żebym się przestała bać.Nie wiele się jednak zmieniło po tym śnie.Wszystko wróciło po śmierci babci,jak byłam już dorosła.a więc miałam parę lat spokoju.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

dziewczyna z perłami
Kawusiu, twoja babcia obecnie byłaby weterynarzem i spowiadałaby się wtedy, kiedy by chciała.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

dziewczyna z perłami
Okazuje się, że ze spowiedzią może być różnie. Może być wykorzystana przeciwko osobie spowiadającej się. Zależy jaki pan karmi plebana.
123456 ... 13