Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Kawusia
Lothar. napisał/a
Nawet nie zrozumiałeś że poddanie się religii/idei jest podążaniem za stadem i jest wynagradzane akceptacją a droga magii jest samotna i pod wiatr z ciągłymi zarzutami i nawet morderstwami bo religianci mordowali mniejszości o innych poglądach. A żeby daleko nie szukać, dlaczego zarzuciłeś mi zabijanie kotów po cmentarzach? Czy to jest prześladowanie religijne? Dlaczego bierzesz udział w takich niegodnych praktykach?
Wojtek zobacz ale sporo racji jest w tym co napisał ,bo gdyby każdy mag chciał traktować innych klątwami,to czymże jesteś lepszy od tego islamisty który zabija dla religii?Bo to uczynki czynią Cie wyjątkowym,a nie to kim jesteś.

[...]

Wojtku jesteś pasjonatem i poszukiwaczem,tak o sobie piszesz.No i ja jestem za ,bo jeżeli interesujesz się kartami i ciągnie Cię do tej wiedzy ,tzn że to Twoja pasja ,która daje ci radość.A przecież o to chodzi żeby robić to co lubimy.Twoje zainteresowania ezoteryką też widać nie powstały z niczego.A więc pomagaj w miarę możliwości,a będziesz szczęśliwy.

[...]

To w takim razie chyba dobrze, że magia, to samotna droga, bo wyrządzi mniej szkód, niż gdyby miała być religią masową (jeśli mówimy o takiej magii, jaką nam tutaj sprzedajesz — klątwy itp.). Jednego Wojtka jeszcze mogę przetrawić, ale cały taki magiczny kościół w wersji masowej mógłby być dla mnie ciężkostrawny, pocieszyłeś mnie ;).

Bycie osoba wierzącą, Katolikiem, to też może być dzisiaj droga pod wiatr — w świecie, gdzie coraz bardziej próbuje się ludzi wierzących ośmieszać, umniejszać ich wartość. Tutaj przypomina mi się ZSRR, który kościoły przerabiał na magazyny zbożowe, ale dotyczy to również naszych czasów. Więc nie rób z siebie magicznego męczennika. Wszyscy mają ciężko i pod górkę ;) Ja z kolei wychodzę z założenia, że to nie religie są złe. To źli są ludzie, którzy wykorzystują te religie dla własnych interesów i interpretują je tak, jak im jest wygodnie.

Droga Magii jest samotna? Czy każdej Magii? A co z Magią Wicca, która na przykład zajmuje bardzo wysokie miejsce pod względem ilości wyznawców w USA?

PS. A co jest złego w zjadaniu kotów, skoro  zjadamy krówki, świnki, króliczki, baranki, owieczki, które również są inteligentne nie mniej niż koty? Jeśli wolisz zjadać na cmentarzu czarnego króliczka, to też będę się musiał z tym pogodzić ;(

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Moja babcia była osobą mocno religijną,a potrafiła odczyniać uroki.Mówiła że spowiadała się z tego i zawsze ksiądz ją opierniczał.A ja też w to nie wierzyłam dopóki nie zobaczyłam na własne oczy.Teoretycznie to moja babcia choć była dobrym człowiekiem powinna się w piekle smażyć.Nie ważne ile zwierzaków uratowała,i nawet ludzi nigdy nie powinna sięgać po gusła.A jeszcze miała zawsze po 2 koty ,zdarzały się tez czarne,pewnie tym już się skazała na ogień piekielny he he...
Przypomniał mi się taki filmik w temacie:

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

dziewica
Możesz się nie doczekać, dojrzała dożyje niedojrzałego ciebie schodzącego, bierzesz to pod uwagę?

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

dziewica
Lothar - Dobry wieczór :) Nie chcę żeby schodzili wcześniej, niektórzy mają ciężkie życie i jeżeli wiara jest dla nich wsparciem to niech się nie śpieszą poczekamy aż dojrzeją :) A wiesz co ostatnio dość szybko maszeruję z psami po lesie i ćwiczę techniki oddechowe i podczas :) naszła mnie pewna myśl o uczuciach wyższych i piramidzie masłowa. Czy owe uczucia nie są luksusem który jest dostępny nielicznym a mianowicie tym którzy mają niższe potrzeby jako tako zaspokajane?

Nie pomyślałeś, że to oni dojrzali będą oglądać twoje , niedojrzałego zejście

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

rozalka
Chyba, Szuwarku, jest jednak wyraźna różnica wśród wyznawców zestawionych przez Ciebie religii. Wyznawcy Magii to ludzie świadomi. Natomiast wyznawcy katolicyzmu to uczestnicy rytuałów, których ci ludzie nie są świadomi, ich energia jest wykorzystywana przez innych do celów, o których nie mają pojęcia. Wojtkowi zapewne chodzi o oszustwo na wielką skalę i szkoda mu ludzi, którzy się pozwalają tak oszukiwać, próbuje ich uświadomić.
12345678 ... 13