Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

rozalka
Ładnie to ująłeś, Szuwarku- Romantyku:)
Całkowicie się z Tobą zgadzam:)
Tylko czasami podświadomość potrzebuje takich zabaw, tzn. rytuałów, bo to ona musi uwierzyć, że one działają:) Każdy posiada inną podświadomość i każdy inaczej ze swoją pracuje:) Moja nie lubi takich obrzędów:)

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Aaaaa:) Co do wiecznej Miłości:) To przecież każdy jest do niej stworzony:) No, teraz to mnie zaskoczyłaś:)

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
Możliwe, że Wojtek jest nieudolny i nieskuteczny w swoich działaniach, bo wzbudza jedynie bunt, zamiast refleksji, a pewnie chciałby to drugie:)
Nie, Szuwarku:) Wyznawcy Magii to ludzie świadomi. Obudzeni i rozwijający się duchowo. Dlatego tak im zależy, żeby pobudzić też innych. Wiedzą, co ci inni tracą. Dzisiaj potrzebujemy jak najwięcej ludzi obudzonych. To ważny czas. Nie możemy go przespać.
Nie powiedziałbym, że wszyscy wyznawcy Magii to ludzie świadomi. Dlaczego? Bo nie uznaję słowa wszyscy i do każdego podchodzę indywidualnie :)

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
Ja tylko jedną ciekawostkę podam ,którą powiedziała Joanna Wiśniewska jak mówiła o rytuałach spętania.Ten rytuał nie wyjdzie jeśli ludzi łączy prawdziwa miłość.Taki rytuał może tylko oddalić partnera na krótki czas.I tu mamy przykład jaką siłą jest miłość.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

rozalka
No tak:) Masz rację, nie wszyscy, ale chyba większość:) A wyznawcy religii (dajmy spokój religii katolickiej, a powiedzmy sobie szczerze, że wszystkie religie są szkodliwe dla zdrowia i życia ludzkiego) są w większości nieświadomi. Nie znają nawet swoich świętych ksiąg lub czytają bez zrozumienia, lub pod czyjeś dyktando.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Pięknie to napisałaś:) Aż mi się ciepło zrobiło na serduszku:)

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
Kawusiu "to nie takie łatwe być dla kogoś światłem", ale staram się.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

dziewczyna z perłami
Rozalko, co jakiś czas pojawiają się ruchy przebudzające, ale jak się przyjrzysz bliżej to wszystko się powtarza, jakby ludzie tylko o tym mówili, a niewiele robili. Codziennie ratuję ziemię w kontaktach z ludźmi w moim otoczeniu i z samą sobą,  odkrywając jakie życie jest ciekawe.
Szczególnie pielęgnuję miłość do siebie, kiedy Wojtek mnie atakuje. Bronię się z miłości do siebie.
1 ... 567891011 ... 13