Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

rozalka napisał/a
Ładnie to ująłeś, Szuwarku- Romantyku:)
Całkowicie się z Tobą zgadzam:)
Tylko czasami podświadomość potrzebuje takich zabaw, tzn. rytuałów, bo to ona musi uwierzyć, że one działają:) Każdy posiada inną podświadomość i każdy inaczej ze swoją pracuje:) Moja nie lubi takich obrzędów:)
W religii, obrzędach, świątyniach katolickich widzę pewien urok. Jest to na tyle konserwatywna religia, że gdy czasami trafię do świątyni, to wiem, że to, co widzę wokół siebie (architektura starego kościoła, szaty duchownych, śpiew, modlitwy) to taki historyczny skansen, i to wszystko wyglądało prawie tak samo 100, 200 czy 500 lat temu. To cudowne tak przenieść się w czasie i nie piszę tego wcale z sarkazmem. Faktycznie to mi się podoba. Tak jak w religii neopogańskiej Wicca podoba mi się jej bajkowy klimat skrzatów i elfów, zbliżenie do natury, tak w religii chrześcijańskiej podoba mi się, że można dzięki niej poczuć klimat średniowiecza. Cała hierarchia kościoła katolickiego też jest takim fajnym skansenem, który niewiele zmienił się na przełomie lat. Watykan, Papież, to cudowne. To mniej więcej tak jak rodzina królewska w Anglii. Całkiem unikatowe, niepowtarzalne we współczesnym świecie klimaty.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Zgadza się, Dziewczyno z Perłami:) Te ruchy trafiają na mur. Można to zobrazować tak, że się wznoszą, gdy nagle zatrzymuje ich szklana tafla, przez którą próbują się przebić, a nie potrafią. Już, już widzą nowy, piękniejszy świat, ale nie mogą się tam dostać. Wiele jest czynników, a przede wszystkim olbrzymia wiedza i siła tych, co tę szybę skonstruowali. Samonapędzające się perpetum, samonapędzające nami- ludźmi.

Błąd polega na walce tą samą bronią. A powinniśmy wiedzieć, że jeśli chcemy zwyciężyć, musimy użyć broni innej niż ci, którzy jej używają od milionów lat i znają się na niej lepiej niż my- ludzie epoki kamienia łupanego:)

Cieszę się, że codziennie ratujesz Świat:)

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Najsilniejszą magią jest miłość,wiec jeśli ją posiadasz,to masz największą siłę i możesz góry przenosić.
Masz rację, miłość to już czary kompletne, szczególnie w pierwszej fazie zakochania się ;)

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

rozalka
Zastygło w lawie historii:)
Myślę, że można się pokusić o stwierdzenie, że kościoły katolickie- ich architektura, wzornictwo- sięga czasów jeszcze starszych niż średniowieczne:) Byłam całkiem niedawno w Budapeszcie i zwiedzałam synagogę- 3 co do wielkości na świcie. Co mnie uderzyło- że była taka sama jak kościoły katolickie- nawa główna, ławki po bokach, ołtarz z przodu, kazalnica, balaski, lampa z wiecznym ogniem. Co było inne- brak obrazów- zgodnie z nakazami biblijnymi i zamiast krzyży- gwiazda Dawida-> tak na marginesie, najmocniejszy symbol magiczny- połączenie pierwiastka męskiego i żeńskiego:)

Nie wspomnę o ciekawym zdobnictwie kościołów katolickich, gdzie możemy ujrzeć smoki, lwy ze skrzydłami, gargulce, przedziwne połączenia genetyczne różnych gatunków zwierząt i roślin, znaki zodiaku (tak obecnie krytykowane przez kościół). Wystarczy się dobrze rozejrzeć, by znaleźć się w baśniowej przeszłości:)  A może właśnie w naszej historii:)

Jak się jeszcze posiada informację, że kościoły powstawały w miejscach mocy, miejscach energetycznych Ziemi, to już w ogóle warto zaglądać:) Bez uczestniczenia w rytuałach oczywiście:)

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

dziewczyna z perłami
 Religia chrześcijańska to kultura Europy ostatnich 2000 lat. To tradycja poprzednich pokoleń, którą dziedziczymy. Jeśli ktoś nie wyznaje religii może zachować szacunek dla kultury. Tylko oddolne ruchy likwidują dziedzictwo, aby wejść na czyjeś miejsce.
Podobno jeśli nas ciągnie do jakiegoś czasu historycznego to temat z inkarnacji. Templariusze robią wrażenie.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

rozalka
Każdy, jak widzisz, woli co innego:) Możliwe, że nie doceniasz, bo pierwiastek żeński jest Ci obcy:) I wolisz działać w pojedynkę:) A ja doceniam, bo wolę magię Miłości:) Jak widzisz, nawet demony można Miłością zwyciężyć:) Zawsze będę powtarzać za Jezusem, że to najpotężniejsza broń:)

A każdy symbol, jak wszystko, ma dwa oblicza:) Awers i rewers:))) Zależy z której strony świeci słońce:) Warto o tym wiedzieć:)

Ktoś tam ostatnio go odpieczętowywał- czakram wawelski:) Ciekawam konsekwencji:)
1 ... 678910111213