Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

rozalka
Uratować Ziemię przed zagładą, Perłowa:) Po to urodziliśmy się właśnie w tym czasie, bo teraz może się jeszcze udać to, co nie wyszło Jezusowi, chociaż próbował.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

dziewica
Ciebie to nie dotyczy, niestety

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

dziewica
Ciebie to nie dotyczy, Lothar

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
Rozalko a kto im taką misję podarował? Skąd wiesz, że Ty jesteś przeznaczona do ratowania ziemi od zagłady i do wiecznej miłości?

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Kawusia
dziewczyna z perłami napisał/a
Rozalko a kto im taką misję podarował? Skąd wiesz, że Ty jesteś przeznaczona do ratowania ziemi od zagłady i do wiecznej miłości?
No to jeżeli nie ,to po co to wszystko?Czytałam że są ludzie którzy już skończyli reinkarnację,i z własnej woli przychodzą tylko żeby pomóc tym którzy jeszcze mają do przerobienia wiele spraw.Skąd wiesz że nie jesteś tu na ziemi dla kogoś?

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Lothar. napisał/a
Panie Szu adepci magii nie wciągają do swoich obrzędów dzieci i trzeba być przygotowanym i świadomym więc to działania bardzo elitarne. Nie chcę Pana obrażać ale nie posiadasz Pan wiedzy aby przedstawiać jakiekolwiek sądy. Zachęcam ludzi do szukania i nauki bo religię im siłą narzucono a tego akurat nie chcą pamiętać.
Masz rację — nie posiadam wiedzy na temat magii (magii w Twoim pojęciu) i nie chcę jej posiadać, bo w magię (taką z klątwami, gusłami, wróżbami) najzwyczajniej nie wierzę. Natomiast kiedyś interesowałem się magią Wicca i czytałem na ten temat wszystko, co było do przeczytania. A zainteresowałem się głównie poprzez muzykę Wicca — która przyciąga i kusi swoimi bajkowymi klimatami.

Natomiast zapaliła mi się czerwona lampka, gdy obejrzałem filmiki z wielogodzinnymi obrzędami: bieganie w białych szatach po lesie itp. Wtedy sobie zadałem pytanie, po co mi to? Czy ja — niepraktykujący Katolik, który uciekł od skostniałych obrzędów katolickich mam wpakować się w inne, jeszcze bardziej pochłaniające obrzędy?

Dla mnie prawdziwa Magia jest w nas, to pozytywna energia, którą przyciągamy do siebie innych i energia którą inni przyciągają nas do siebie. To każdy dzień przeżyty w zdrowiu, to śpiew ptaków o poranku, zachód i wschód słońca, zapach tataraku i mięty nad wodą, rześkie powietrze w górach, bryza morska i tęcza na niebie. Obrzędy religijne czy magiczne nie są mi do tego potrzebne, to dla mugoli ;)

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Istoty świadome mają taką misję pomagania innym:) Czy to materialne, czy niematerialne:) Same chcą to robić z własnej woli:) Wznoszą się dzięki temu:)

A Ty? Gdyby Ci ktoś powiedział, że Ziemię trzeba ratować, to co byś zrobiła? Siedziała biernie i patrzyła? Czy zapytałabyś- jak?

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

szuw napisał/a
[...]

Dla mnie prawdziwa Magia jest w nas, to pozytywna energia, którą przyciągamy do siebie innych i którą inni przyciągają nas do siebie. To każdy dzień przeżyty w zdrowiu, to śpiew ptaków o poranku, zachód i wschód słońca, zapach tataraku nad wodą, rześkie powietrze w górach, bryza morska i tęcza na niebie. Obrzędy religijne czy magiczne nie są mi do tego potrzebne, to dla mugoli ;)
Najsilniejszą magią jest miłość,wiec jeśli ją posiadasz,to masz największą siłę i możesz góry przenosić.
1 ... 45678910 ... 13