Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Kawusia napisał/a
Szuwarku to skoro dla Ciebie jest taka dobra ta religia to czemu nie oddasz się jej w całości?
Niby dlaczego mam oddać się jej w całości? Bo Ty tak chcesz? Nie potrzebuję religii — czytaj mnie czasami, a nie tylko siebie ;p

Potrzebuję natomiast czasami Bogów, więc rozmawiam z tymi Bogami, z którymi jestem za pan brat, którzy są mi najbliżsi, ż którymi jestem zaprzyjaźniony i koniec dyskusji (żeby z nimi rozmawiać, nie muszę odwiedzać świątyni — ale mogę):)

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

szuw napisał/a
Kawusia napisał/a
Szuwarku to skoro dla Ciebie jest taka dobra ta religia to czemu nie oddasz się jej w całości tylko kombinujesz,
i zachowujesz się jak typowy facet który ma coś na sumieniu i kręci.Gdybyś miał kobietę i zapewniał ją o swojej
miłości,a nie chciał z nią być, to jak myślisz uwierzyła by Ci?Nie uwiodła mnie Twoja historia i powiem Ci jak to widzę.Pewnie chodzisz do kościoła ,bo nie chcesz denerwować mamy i partnerki,bo kobiety mają na tym punkcie fioła.W rzeczywistości widzisz te absurdy religijne ,które my widzimy,ale nie chcesz przyznać nam racji bo wiesz że działał byś wtedy w niezgodzie z własnym sumieniem.A starasz się w jakimś stopniu żyć w zgodnie z własnymi zasadami.Robiłam kiedyś wywiad wśród znajomych ,dlaczego chodzą do Kościoła i większość z nich odpowiedziała że dlatego ,że żona z matką ,czasem siostra ich ścigają,bo boją się opinii publicznej,a oni chodzą bo lubią spokój.
Nie musisz mi mówić ile roboty mają zakonnice,bo mam koleżankę z liceum ,która mi wszystko opowiadała.A żeby było śmiesznie to nie widzi kasy za swoją pracę ,bo wszystko biorą księża.
Póki nie będziesz szczery z sobą to nie znajdziesz drogi do uduchowienia.Bo kłamstwo nawet nieświadome blokuje drogę do Boga jako najwyższej energii.
Przecież pisałem już wielokrotnie, że nie jestem religijny i religia (obrzędy religijne) nie jest mi potrzebna do szczęścia. Natomiast w życiu każdego człowieka pojawiają się czasami takie chwile, że potrzebuje wsparcia duchowego. Więc do kogo mam się wtedy uśmiechnąć i mrugnąć okiem? Do Buddy? Do Allacha? Do Królewny śnieżki?
Nie, ja mam swoich Bogów — dobrych znajomych od lat i to tyle, jeśli chodzi o moją potrzebę czerpania z religii. Żeby się rozwijać, pracować nad sobą — jest wiele świeckich, wspaniałych metod i z nich korzystam.
PS. W kościele (na mszy niedzielnej) nie byłem od wielu, wielu lat. U spowiedzi? Ostatni raz w szkole średniej (chociaż nie wiem, czy to jest powód do dumy). Więc Twoje widzenia nijak mają się do rzeczywistości.

PS. Otoczenie, rodzice, partnerki raczej nie byliby w stanie wywrzeć na mnie jakiejś większej presji, pt. idź do kościoła, chyba pomyliłaś mnie z kimś innym, jeśli tak mnie, odbierasz :)
Potrzebujesz wtedy Boga ,a nie religii ,przecież jest jeden Bóg niezależnie od religii,bo religie to tylko wierzenia.

[...]

Nie odkręcaj kota ogonem broniłeś we wcześniejszym wątku religii katolickiej,uznałam więc że masz jakieś powody ku temu.Może ty przeczytaj siebie jeszcze raz.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

szuw napisał/a
Kawusia napisał/a
Nie da się zjeść ciastka i mieć ciastko,bo albo wyznajesz swoją religię i praktykujesz skoro ją bronisz ,albo nie.Takie mówienie że ta religia i żadna inna, nie przekonuje mnie jeśli chodzi o Twoją osobę.Bo stajesz się w tym momencie nie wiarygodny.Przepraszam za moją obiektywną opinię,ale musiałam wyjaśnić tę sprawę.
Nie da się, bo? Niby dlaczego? Bo Ty tak powiedziałaś? Bo Ksiądz Ci tak powiedział na kazaniu? Bo ludzie tak mówią? A ja Ci powiem, że da się tak — sprawdziłem i w moim przypadku sprawdza się w 100%, to moja samotna droga, niezależna od tego, co inni ludzie mówią i robią.

Jak dla mnie, to Ty jesteś mało wiarygodna, bo nie masz własnego zdania, tylko próbujesz mi powtarzać utarte schematy. Mam nadzieję, że Cię oburzę, wzburzę tym komentarzem (to lepsze od porannej kawy) :)
No widzisz jesteśmy dla siebie obydwoje małowiarygodni,bo dla mnie jak ktoś czegoś broni to jest do tego przekonany w całości.Nie wiedziałam że powtarzam utarte schematy,bo wyrażam swój punkt widzenia.Nie ,nie oburzasz mnie,to tylko wolna dyskusja.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
"Dla mnie moja religia jest lepsza od Buddyzmu, dlatego, że jest moja, jest mi bliższa. Wychowałem się w religii katolickiej i odejść od niej na rzecz Buddyzmu, czarów, to dla mnie tak jakby wyrzec się swojego obywatelstwa."

Nie będę komentować całego zdania ,ale tylko odniosę się do czarów.Z taką ilością rytuałów i czarów,które są w religii Katolickiej to nawet dobrej czarownicy trudno się przebić.Dobrze by było żebyś zdawał sobie z tego sprawę.

Re: Czy wszyscy ulegają ewolucji? >;D

Lothar. napisał/a
Myślę że zdrowe jest korzystanie z własnego rozumu i trzymanie się tego co umysł uzna za właściwe, w chrześcijaństwie są jasne strony i są mroczne i lepiej się trzymać tych pierwszych.
Ależ oczywiście że tak,każdy może żyć jak mu się podoba.Jak komuś pasuje być Chrześcijaninem i jest dobrym człowiekiem ,to tylko się cieszyć.Mnie doprowadza do szału ta hipokryzja ludzi ,którzy bronią tolerancji,a mówią ze moja jest najlepsza bo moja,przy czym nie praktykują.Przepraszam ale ja go na prawdę nie rozumiem.Chyba nie powinnam wchodzić z Szuwarkiem na tematy religijne,bo widzę że mocno wzburzony.