Bezsenność :/

Re: Bezsenność :/

sputnik
Odpada :/ Za dużo czasu spędzam po za domem. Mój Pieseł mieszka z moimi Rodzicami i jest szczęśliwy :) Miałem Rudosterka ale musiałem się rozstać bo wariował z samotności :( Wysyłam mój film https://youtu.be/E-DwJoiNiCM

Re: Bezsenność :/

Lwiczka9
Wczoraj Sputniku byla pelnia. Spałam 2 godziny. Moc wrazen nie pozwolila zasnac:) Co do gór to łał! Mam podobnie! samotne wedrowki sa the best. A najfajniejsze Bieszczady:) Moze dzis zasniemy szybciej? Zycze i pozdrowka:)

Re: Bezsenność :/

sputnik
Dziękuję za słodkości :) W pełnię mam totalną insomnię i nigdzie nie mogę znaleźć uzasadnienia na ten stan rzeczy nawet jak jest pochmurno!

Re: Bezsenność :/

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
[...]
Dzięki za film:) papug odlotowy był :)

Re: Bezsenność :/

sputnik
Był i mam nadzieje jest. Mam nadzieje, że dobrze się bawi bo u mnie w samotni to nuda ale jak miałem partnerkę to bawiliśmy się podobnie ale na smyczce :) Papunio jest inteligent i nie nienawidzi NUDY! Co ma tam robić? A tak to biegaliśmy :) https://youtu.be/y3rzL02aN0E

Re: Bezsenność :/

Calla
Witam:) Kiedyś też tak miałam ale to przez to, że rano bardzo długo spałam a potem wieczorem nie mogłam zasnąć. Teraz wstaję wcześnie to zasypiam o 22-23 jak niemowlę i nawet głupoty mi nie w głowie ;) Pozdrawiam i życzę spokojnych snów.
12