Blood Moon sugeruje ze Ana to Anastazija....Wiecie,cos w tym jest...

Blood Moon sugeruje ze Ana to Anastazija....Wiecie,cos w tym jest...

Lwiczka9
Ana bardzo sie zmienila. Tyle energii,tyle smiechu,tyle buchacha.......Dzis pomyslalam"gada jak kiedys Anastazja"...tez macie takie wrazenie??

Re: Blood Moon sugeruje ze Ana to Anastazija....Wiecie,cos w tym jest...

Lwiczka9
Noooo...nie jestem zbyt dobra w tych waszych forumowych przebierankach;)))Co siedzi w takim czlowieku ktory uwielbia przybierac kilka nickow? Wyjasni mi ktoś??:)))Biegly w temacie,rzecz jasna,czyli taki, ktory na forach mial juz co najmniej ...20 nickow:))))czekam..:)

Re: Blood Moon sugeruje ze Ana to Anastazija....Wiecie,cos w tym jest...

Ivona
To przyjemność sama w sobie, być kimś innym każdego dnia. Najciekawsze jest to , że  podbierają moje nicki.  Miałam ich tyle,  że nie zliczę. Ciekawe jest to, że nick zmienia osobowość tak jak kolor lakieru na paznokciach.  Poza tym lubię być anonimowa.  Odnoszę wrażenie, że parę lat temu lubiłyśmy rozmawiać ze sobą...powiedzmy to był rok 2009;)

Re: Blood Moon sugeruje ze Ana to Anastazija....Wiecie,cos w tym jest...

Lwiczka9
Ivona,masz mi sie natychmiast przedstawic:)))))) skoro lubilysmy rozmawiac..:)no prosze Cie..nie bądz taka...

Re: Blood Moon sugeruje ze Ana to Anastazija....Wiecie,cos w tym jest...

Lwiczka9
Wy to macie z tymi nickami....b
Blood Moon na Atl.sie udziela..Myslalam,ze to niebieski ksiezyc=szuwarek (mial taka kiedys facjate niebieska:))))a to...Krolowa Lodu...no,nie,ja z wami nie wytrzymam:))))Ide poczytac i w ramiona Morfeusza...Chociaz i  on tez bywa roznie nazywany:)))

Re: Blood Moon sugeruje ze Ana to Anastazija....Wiecie,cos w tym jest...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
I co Ivone...skusisz sie na przypomnienie z kim sobie tak milo gawedzilam w 2009 roku?:) wiele osob pamietam..hmmm...

Re: Blood Moon sugeruje ze Ana to Anastazija....Wiecie,cos w tym jest...

Lwiczka9
Ostatnio myslalam o...Ellhore...i o...Kłapouszce...i o...pani z Jeleniej Góry..hmmm..ale to chyba nie Ty....

Re: Blood Moon sugeruje ze Ana to Anastazija....Wiecie,cos w tym jest...

Lwiczka9
A tymczasem okazuje sie,ze Blood Moon to ...Walkiria. Niezle. Przyszlo mi bawic sie w detektywa...:))) Dobranoc Panstwu:)
12