Brawo Kamil Stoch!

Wenus
Polska znowu na podium :)

Re: Brawo Kamil Stoch!

da®®io
Minko to Twój wątek, może ściągnę Cię telepatycznie:)
Dziś w niedzielę aż dwóch naszych skoczków było na podium 2.Stoch 3.Żyła i 7.Kubacki 8.Kot .  i
Kamil znów pierwszy w Rankingu PŚ. a dodatkowo zgarnął główną nagrodę z Willingen-brawo:)

Re: Brawo Kamil Stoch!

Wenus
No i ściągnąłeś ;) To, że mnie nie ma ostatnio na forum nie znaczy, iż o Was nie pamiętam, tylko jestem ostatnio bardzo zaabsorbowana w pewien projekt.
 Wiem, że dziś były skoki ale niestety nie oglądałam :(
Pozdrawiam :)

Re: Brawo Kamil Stoch!

da®®io
no hej, no to trzymam kciuki za powodzenie tego Twojego projektu:) i wracaj do "życia forumowego" gdy osiągniesz spodziewany sukces-zobacz ile założyłem tematów-pa:)

Re: Brawo Kamil Stoch!

Wenus
W sumie to lubię jak się dużo dzieje, ale czuję się już troszkę zmęczona tym zamieszaniem. Wiesz, że jeszcze nie zdążyłam rozebrać bożonarodzeniowego stroiku ze stołu przez ten galimatias... ale w niedługim czasie obiecuję poprawę ;) Jeszcze tydzień, no może dwa i się wszystko uspokoi, mam nadzieję :)

Re: Brawo Kamil Stoch!

da®®io
ja tez mam jeszcze ubraną choineczkę:) pamiętaj we czwartek o " Tłustym Czwartku " :))) bo to za 3 dni

Re: Brawo Kamil Stoch!

Wenus
Nie no choinkę to już dawno rozebrałam bo by do tej pory to już cała obleciała. Wyobrażasz sobie taki "drapak" ? :)
To już w ten czwartek??? Ojeny, a od jutra miałam zamiar się odchudzać ;)