Brawo Oni!

Kpt.Wojtek
Wszyscy od dawna wiedza kto spotyka sie w "Magicznej Kawiarence" :)
Widocznie Sylwia wreszcie zdecydowala, ze nie ma co sie z tym kryc i glupio dementowac.

Tylko to przeslodzone ocieplenie wizerunku Trolli w tym gifie nie bardzo do uczestnikow pasuje, ale leb do reklamy to ona ma :)

"Caluski";)

Re: Brawo Oni!

Myślisz, że na tym obrazku są całujące się trolle?

Czy nie są to przypadkiem elfy? ;)

Pochodzenie elfów i trolli:

„Pochodzenie elfów i trolli to teoria, według której nocne elfy pochodzą od trolli.

Przez długi czas było to jedynie przypuszczenie niepotwierdzone przez Blizzarda.

Jedyną wskazówką było stwierdzenie, że nocne elfy wywodzą się z "prymitywnego plemienia nocnych humanoidów", którzy prowadzili koczowniczy tryb życia.

Nocne elfy i trolle mają wiele podobnych cech fizycznych, dlatego część fanów uznała, iż tym dzikim plemieniem były właśnie trolle (lub jacyś ich przodkowie)”.

https://wowwiki.fandom.com/pl/wiki/Pochodzenie_elf%C3%B3w_i_trolli

Re: Brawo Oni!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Panowie... Kurcze! Obiecuję sobie zawsze - Nie karmić trolli!

Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z tego, że to właśnie jest pożywką dla trolli?!

Osobiście mam co robić w czasie wolnym - szachy, "urbexy" - piątello właśnie wjechał z browarami itd... :)

[Magiczna Kawiarenka] to już jest historia!

Aż tak tęskno Wam tam?

Muzyczka :)

Re: Brawo Oni!

Sputnik napisał/a
[...]

Cieszę się Sputniku z Twojego nawrócenia!
Dziękuję za pilnowanie porządku i przypominanie nam o niekarmieniu trolla! Wróć, to znaczy elfa!
Trzymam kciuki, abyś wytrwał jak najdłużej w swoim postanowieniu ignorowania.
Mam nadzieję, że będziesz jak najczęściej przypominał nam o niekarmieniu trolla i stał na straży forumowego zdrowego rozsądku :)

Re: Brawo Oni!

Sputnik
:)

Re: Brawo Oni!

:)))

Re: Brawo Oni!

szuw napisał/a
[...]

Profesor Olaf Surströmming z uni w Upsali na podstwaie swoich wieloletnich badan twierdzi, ze podstawowa roznica w wygladzie miedzy Elfami a Trollami jest ich sylwetka. Elfy sa szczuple o dlugich nogach a Trolle maja nozki krotkie jak ich klamstwa oraz wielkie tylki i brzuchy - wiec kto jest na tym gifie? ;)

Przyznam, ze przecenilem Sylwie wzgledem reklamy bo zaraz skasowala ten obrazek, a juz myslalem, ze...
Kpt.Wojtek 🌟