Breivik chce wyjść na wolność. Zapewnia, że się zmienił

Breivik chce wyjść na wolność. Zapewnia, że się zmienił

Breivik chce wyjść na wolność. Zapewnia, że się zmienił

"Zrobiono mi pranie mózgu"

„Morderca stwierdził również, że masakra, której się dopuścił, była efektem oddziaływania treści z jakimi zapoznawał się przed laty w internecie.

- To nie moja wina, że 10 lat temu zrobiono mi pranie mózgu w internecie

 - powiedział.

Nie był jednak w stanie wskazać konkretnie, kto mógłby być temu winien”.

Cały artykuł: https://wiadomosci.wp.pl/breivik-chce-wyjsc-na-wolnosc-zapewnia-ze-sie-zmienil-6727769501424480a

Re: Breivik chce wyjść na wolność. Zapewnia, że się zmienił

MaryLou
Bidulek...No naprawde cycusia potrzebuje:(

Re: Breivik chce wyjść na wolność. Zapewnia, że się zmienił

Ulubieniec Loli...

Re: Breivik chce wyjść na wolność. Zapewnia, że się zmienił

Kpt.Wojtek
Sputnik napisał/a
Ulubieniec Loli...
Oo tak, pieknie o nim pisali na forum obok. BoCHater!

Re: Breivik chce wyjść na wolność. Zapewnia, że się zmienił

Przyłaszczka
szuw napisał/a

[...]

Istnieje szansa, że się zmienił. 10 lat to kawał czasu.

Jak to jest z takimi ludźmi? Dlaczego nie myślą o konsekwencjach swoich czynów? Bo to, co zrobił, to nie chwilowa niepoczytalność, nieszczęśliwy wypadek, tylko planowana akcja. Nie miał żadnych wątpliwości przed dokonaniem rzezi? Co ma wtedy taki człowiek w głowie?

Jeżeli jest tak bardzo podatny na treści płynące z internetu, to bym się głęboko zastanowiła, czy go wypuszczać do śmierci.
🦋🦋🦋