Buraczki zasmażane....

Wenus
Czym to doprawić? Zachciało mi się buraczków  jak kiedyś jadłam w takiej taniej, studenckiej jadłodajni. Ugotowałam , starłam na średnich oczkach (że nie wspomnę ile mnie to kosztuje wysiłku) no i co dalej???

Re: Buraczki zasmażane....

coś sobie z tego wyczytaj-https://www.google.pl/search?q=buraczki+zasmazane+ zaraz to przeniosę do dzialu kulinarnego-cebula, jablko, sok z cytryny i zasmazka mączna

Re: Buraczki zasmażane....

Wenus
A któreś z nich robiłeś?

Re: Buraczki zasmażane....

tylko pytam
Lubisz Wenus być traktowana jak skończona idiotka, które nie umie wpisać w Google "buraczki zasmażane"?

Re: Buraczki zasmażane....

Wenus
Tak właśnie lubię. Czy masz z tym jakiś problem?

Re: Buraczki zasmażane....

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tylko pytam
a ty pytku lubisz jak cie traktuja jako persona non grata? nie potrafisz byc sympatyczny-nie wyczuwasz tego ze jestes konfliktowym agresorem

Re: Buraczki zasmażane....

Jejku Wenus,ale mi chetke narobilas:))) Wlasnie w sklepie niedawno lakomie na buraczki spogladałam:)))dzielna jestes! Tarłas???...nielatwo takie doprawic...ja sie nie podejmuje pisac co i jak,zajrzyj w przepisy..Dario dobrze podaje skladniki,ale kolejnosc? Mnie wzielo na...ziemniaczki puree,zsiadle mleko i sadzone jajko:))))Mam chyba niedobor potasu,bo ziemnaczki za mna chodza...

Re: Buraczki zasmażane....

Wenus
Już zrobiłam :) Wyszły mi pycha, ale nie zaprawiałam mąką i śmietaną tak jak piszą, tylko dałam octu winnego, trochę cukru, soli i pieprzu i podsmażyłam na oleju pod przykryciem. Do tego plaster pieczonej karkówki i jest pycha :)
123