Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

Lwiczka9
Nie sama piłka sie zyje..:)))

1. Zimna wojna.  Na ten film pojde drugi raz ..znow do kina.   https://www.youtube.com/watch?v=UJzdbU_pT58
2. Kochajac Pabla,nienawidzac Escobara.  https://www.youtube.com/watch?v=J9JHnNdLJzo
3. Whitney    ttps://www.youtube.com/watch?v=YE9a7EFiWig
Bo ja...kocham kino. Ten ekran,ta atmosferka...Wychowana na kinie nie akceptuje za bardzo malego ekranu,a filmy na kompie to juz przegiecie. No coz...takie czasy:))))

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

hiena
Hej:)...o zimnej wojnie było i jest głośno...nawet inna mama polecała niedawno ten
film...

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

Lwiczka9
Wlasnie wracam z kina...Drugi raz bylam na Zimnej wojnie...I moglabym trzeci.. Ciekawe czy ktos z was sie wybierze? :)

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

hiena
Nie chce mi się łazić do kina...może kiedyś zobaczę w tv?...ech to i tak jest wszystko fikcja...kino jeszcze robiło wrażenie jak się było dzieciakiem...dziś już nie rusza:/...

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

Hmmmm.....Stracilas wrazliwosc i ciekawosc swiata hienko?:) Spoko,nie namawiam:) kazdy wie co mu tam gra w duszy:) ja jestem pod ogromnym wrazeniem filmu o Whitney Houston,to film dokumentalny o niej...To nie fikcja...A Kochając pabla...o Escobarze,gangsterze z Kolumbijskiej mafii..tez na faktach...przerazające historie...Leniuszek z ciebie:))A co ci sie chce?:)

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

hiena
Chce mi się wszystkim pieprznac!...tak Whitney znam...o tym escobarze coś słyszałam...to są na autentycznych faktach ale jak popatrzysz to więcej jest fikcji w filmach...

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

Lwiczka9
Normalnie widze wsciekła lwicę! Jak to w lipcu przed urodzinami,spoko. Po urodzinach sie rozjasni swiat:) Kiedy urlop? bo tego ci najbardziej brakuje widze...:) Humorek sobie czyms warto poprawic,mi po kinie zawsze lepiej:))

Re: Byłam w kinie na trzech doskonalych filmach.Polecam!

hiena
 No to czujesz czacze jak prawdziwa lwica...Tez tak masz w lato ze się wściekasz?...
jeszcze nie wiem gdzie pojadę i kiedy...jutro nów księżyca czyli nowe początki...ale narazie nie widać ich:(...
123