Był poranek wielkanocny i słońce świeciło jasno

Był poranek wielkanocny i słońce świeciło jasno

Był poranek wielkanocny i słońce świeciło jasno. Zajączek z gołębiem właśnie zakończyli dostarczanie wszystkich pisanek.

W całej okolicy słychać było śmiech dzieci. Jaskrawo udekorowane jajka kryły się w każdym zakamarku i czekały na odnalezienie.  Zostawili je przecież w całym mieście i nawet na forumowej plaży.

Dzieciaki świetnie się bawiły, ścigając się w poszukiwaniu jajek. Było ich tak wiele, że szybko straciły rachubę. Ale to była część zabawy!

W końcu wszyscy byli wyczerpani, ale szczęśliwi. Zebrali się, aby podziwiać swoje łupy i zjeść pyszne śniadanie wielkanocne. To był wspaniały sposób na uczczenie dzisiejszego święta!

PS. Aha, zapomniałbym!

"Radosnej Wielkanocy wszystkim!" – dodał króliczek. „Mam nadzieję, że spędzicie wspaniały dzień! Na pewno zostawię wam wszystkim dużo jajek!”

Re: Był poranek wielkanocny i słońce świeciło jasno

Sputnik
Wszystkiego dobrego :)