Byliście grzeczni?

Wenus
Przyznać się Robaczki kto dostał rózgę od św. Mikołaja?  ;)

Re: Byliście grzeczni?

Re: Byliście grzeczni?

sputnik
Grzeszyłem :) Witaj i wszystkiego dobrego!

Re: Byliście grzeczni?

Wenus
Myślą czy czynem ;)  Wszystkiego dobrego i dla Ciebie Sputniku :)

Re: Byliście grzeczni?

Wspomnienie

Re: Byliście grzeczni?

Wenus
Ciesz się, że nie dostałaś kremu antyzmarszczkowego ;)

Re: Byliście grzeczni?

Wspomnienie

Re: Byliście grzeczni?

Wenus
Ja dostałam dwa kremy i jeden właśnie antyzmarszczkowy, podobno przez pomyłkę ;) Już ja tego Mikołaja za rok urządzę ;)
12