Chłopaki, przepraszam, że tak późno, ale...

Chłopaki, przepraszam, że tak późno, ale...

Przyłaszczka
miałam naprawdę pracowity dzień. Powiem tylko, że dzieło zakończone pełnym sukcesem.

Tak więc, późno, ale z całego serca w dniu Waszego święta życzę Wam samych cudowności, żeby Wasze marzenia spełniały się natychmiastowo i żebyście byli pełni optymizmu od rana do wieczora oraz w nocy

🦋🦋🦋

Re: Chłopaki, przepraszam, że tak późno, ale...

Przylażczka napisał/a
[...]

Dziękuję, to miło poczuć się znowu chłopcem
(nie masz, za co przepraszać, dziękuję za pamięć).
Gratuluję zakończenia dzieła pełnym sukcesem!

Zapraszam na poczęstunek wszystkich, którzy zajrzą do tego wątku:

PS. Szampana, wino i piwo przyniosą Sputnik, Darrio i Kapitan

Re: Chłopaki, przepraszam, że tak późno, ale...

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]

A nie jesteś chłopcem na co dzień? Masz taką radosną naturę.
Dziękuję za czekoladki, oczywiście się skuszę i pewnie wezmę dokładkę
🦋🦋🦋

Re: Chłopaki, przepraszam, że tak późno, ale...

Przylażczka napisał/a
A nie jesteś chłopcem na co dzień? Masz taką radosną naturę.
Dziękuję za czekoladki, oczywiście się skuszę i pewnie wezmę dokładkę
No pewnie, że jestem,
każdy mężczyzna jest w jakiejś części chłopcem,
każda osoba dzieckiem.
Natomiast nie zawsze zwracam uwagę na tę oczywistość.
Więc takie święta
i życzenia pozwalają o tym przypomnieć i przez chwilę...
Jeszcze bardziej poczuć się chłopcem, dziękuję ;)

PS. A swoją drogą, to ciekawe, że popularne są święta:
„Dzień kobiet” i „Dzień chłopca”.
 A dlaczego nie np.
„Dzień dziewczynki” i „Dzień mężczyzny”...

„Jak dobrze być chuliganem”

„Nie jestem chuliganem...”

Re: Chłopaki, przepraszam, że tak późno, ale...

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Eeee... Dzieki, ale ja obchodze dzien mezczyzny 10 marca na 40 meczennikow;)

[...]

Może tajemnica tkwi w mentalności. Dziewczynka musi być od razu odpowiedzialna i nie może sobie pozwalać na chwile szaleństwa, więc praktycznie od dziecka jest kobietą. O mężczyznach zaś się mówi, że są wiecznymi chłopcami, nawet jak pójdzie do sklepu po sól, a kupi zamiast soli śledzie, to przecież jest tylko powód do żartów na spotkaniach towarzyskich. o by było gdyby to samo zrobiła kobieta. Ajajaj!

„Jak dobrze być chuliganem”

„Nie jestem chuliganem...”

Widzę, że to trudna decyzja być albo nie być:) chuliganem
🦋🦋🦋

Re: Chłopaki, przepraszam, że tak późno, ale...

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kapitanie, przecież co za różnica? Ważne, żeby był powód do świętowania
🦋🦋🦋