Chce,zeby decyzja o tym,co ogladam,slucham i czytam nalezala do mnie.Podpisz apel w obronie niezaleznych mediów.

Chce,zeby decyzja o tym,co ogladam,slucham i czytam nalezala do mnie.Podpisz apel w obronie niezaleznych mediów.

MaryLou
Nie bylabym sobą. Z wyksztalcenia,zamilowania i zawodu ,z umiłowania wolnych,niezaleznych mediów. Juz milion podpisów. Podpisz i Ty.  Możesz tutaj. Podaje link.
https://apel.tvn.pl/

"Wolne media są fundamentem demokracji. Chcę, by decyzja o tym, który kanał telewizyjny oglądam, należała wyłącznie do mnie. Chcę mieć dostęp do różnorodnych informacji, programów i rozrywki.

Atak na wolność mediów ma daleko idące konsekwencje dla przyszłości Polski. Niszczone są wzajemne relacje z USA, największym sojusznikiem i gwarantem bezpieczeństwa naszego kraju. Nie możemy na to pozwolić! Potrzebujemy silnej, opartej na zaufaniu współpracy z międzynarodowymi partnerami.

W związku z tym apeluję do Prezydenta RP Andrzeja Dudy, aby niezwłocznie zawetował LEX TVN."

Re: Chce,zeby decyzja o tym,co ogladam,slucham i czytam nalezala do mnie.Podpisz apel w obronie niezaleznych mediów.

Sputnik
Podpisane! ✌️
A tu posyłam moje nagranie z protestu w Warszawie :)
/coś z jakością dźwięku nie za bardzo/

Re: Chce,zeby decyzja o tym,co ogladam,slucham i czytam nalezala do mnie.Podpisz apel w obronie niezaleznych mediów.

MaryLou
Dzięki!  Spacer wart zachodu....Niech  słoneczko narodu zagasnie...Najpierw zas złozy veto do ustawy...W co nie wierze..Przepychanka musi trwac////

Re: Chce,zeby decyzja o tym,co ogladam,slucham i czytam nalezala do mnie.Podpisz apel w obronie niezaleznych mediów.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Dzięki Lwiczko — dopisałem się do apelu.

Re: Chce,zeby decyzja o tym,co ogladam,slucham i czytam nalezala do mnie.Podpisz apel w obronie niezaleznych mediów.

MaryLou
Chwali sie:)