Chciałam napisać w Atlantydzie post do Anny

Chciałam napisać w Atlantydzie post do Anny

Wenus
a tu zonk. Trzeba się zalogować. Takie buty :/

Re: Chciałam napisać w Atlantydzie post do Anny

Lwiczka9
Zalogujesz sie? Nie wiesz,ze wszystkie podpadziochy Serenty i jej miłosnikom maja szlaban? jak sie zmiluje to odblokuje..na tydzien,a  w weekendy szlaban..masz honor Wenus? pasuje Ci to?

Re: Chciałam napisać w Atlantydzie post do Anny

Wenus
No chyba żartujesz sobie.

Re: Chciałam napisać w Atlantydzie post do Anny

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Trudno się mówi, to pewnie przez te ostatnie jazdy co były.

Re: Chciałam napisać w Atlantydzie post do Anny

Nie. Wszystko tam jest. Wenus zostalas zapuszkowana. I wiele innych osob. To oboz koncentracyjny. Tam teraz tylko SWOI sie "bawią".My poza drutami:)) Masz honor?   ps. Nie wierzysz? Poczytaj...tam..

Re: Chciałam napisać w Atlantydzie post do Anny

jak chcecie napisać cos na Atlantydzie z anonima to należy znaleźć jakiś swoj dawny wpis i poddać go edycji pod tamtym anonimowym podpisem wtedy zostaną dopisane poprawki-ja tam dokonałem w ten sposób kilka uzupełnien pod moim nielogowanym podpisem

Re: Chciałam napisać w Atlantydzie post do Anny

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Nie chce mi się zagłębiać w tamte wątki. Ja zawsze jestem "tu i teraz" czyli piszę co na ten moment przychodzi mi do głowy, nie interesują mnie zaszłości. Loguję się wtedy kiedy JA zechcę, a na ten moment nie widzę takiej potrzeby bo tam za mną i tak nikt nie tęskni.

Re: Chciałam napisać w Atlantydzie post do Anny

żal mi ciebie co to się z babina podziało
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ciebie zżera straszna nienawiść lwisiu DD
123