Jak przestać przeklinać

Polecam filmik lub artykuł na blogu "Czas Dżentelmenów" <<--

Re: Jak przestać przeklinać

Lwiczka9
Fajniutki filmik..i przystojniaczek..:)) czasem mnie jezyk korci...a mamusia zawsze powtarzala "M...jestes Pania ( tu nastepowal jakis stopien naukowy badz stanowisko  zawodowe) ...nie wypada Ci"..:)))) Zaczelam w duchu przeklinac kiedy  chmary studentow przed wejsciem przeklinala na potege..Wchodzilam na aule i...zaczynalam od "K....mać!" Nie wierzysz?? Pomoglo. Powiedzialm,ze dopoki bede slyszec przed wejsciem takie slownictwo,w takim duchu bede prowadzic wyklady. I co? Pare tygodni takich wykladow i ...odechcialo sie. Metode trzeba dostosowac do odbiorcy. Zobaczyli jak z zewnatrz to wyglada. Zrobilo sie im glupio. Wyjasnilam po co to robię. najpierw bylo zazenowanie,usmieszki,konsternacja,,potem dluga cisza... i mysli refleksja zagoscila na licach....Ale..do tego trzeba bylo odwagi,...zaryzykowania, pomniejszenia siebie,narazenia sie szefom,wyjscia poza utarte schematy,niestandardowosc.. Znasz kogos takiego kto by tak postapil? A ja tylko chcialam przychodzic do pracy gdzie mozna kulturalnie spedzic czas...Zauwaz ze jak zaczelam pyskowac roznym lotkom czy ilusiom to...poszlo im w portki. Grzeczne dziewczynki moga sobie byc grzeczne;))))Ale u Ciebie postaram sie nie przeklinac:)  Pozdrawiam i milego dnia!

Re: Jak przestać przeklinać

Lwiczka9
Szuwarku...a co z językiem tzw. parlamentarnym? kiedys tak mowilo sie o kulturalnym języku..a teraz kiedy z trybun i ław Sejmu jezyk knajacki i kanałowy wybrzmiewa i to z najwyzszych ław. Moim zdaniem w szkolach potrzebny jest przedmiot "Przyzwoitosc na codzień".
Polecam ciekawa dyskusje miedzy innymi o tym... https://vod.pl/programy-onetu/onet-rano-najlepsze-z-tygodnia-12-1603/pksvrm6#0

Re: Jak przestać przeklinać

Dyskusje warto posluchac do 15 minuty..

Re: Jak przestać przeklinać

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]

Rety, rety Lwiczko naprawdę ostra jesteś he he, no ale w sumie tak właśnie wyobrażam sobie Ciebie, temperamentna Pani Psorko

Ale chyba nie tak jak Myszka Agresorka? :)))

Re: Jak przestać przeklinać

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
A nieco zmieniając temat, odnośnie koncertu Beyonce (naprawdę Giselle Knowles-Carter :)), nie widziałam jej live, ale na pewno bardzo chciałabym być na przedstawieniu Shen Yun.

Poznaj SHEN YUN.
Zaledwie dziesięć lat po założeniu, SHEN YUN dziś składa się z pięciu firm tanecznych z towarzyszącymi im orkiestrami grającymi w wyprzedanych miejscach na całym świecie.

Reakcja widzów jest ogromna: niektórzy twierdzą, że przylecieli samolotem z innych krajów, inni jechali od pięciu do sześciu godzin, by doświadczyć Shen Yun na żywo :)))

Re: Jak przestać przeklinać

:))Hej Jola! Z bolem serca kiedys na ich zyczenie "musialm puscic filmik" o tej pani,bo...wlasnie ona jest "idolka " mlodziezy...Wiec..jak to sie ma? Pamietam,ze wtedy nie skomentowalam sytuacji,lecz z przerazeniem patrzylam na twarze tych mlokosow jak masakruje innych ludzi... Po prostu mnie zatkalo. Masz do czynienia z marnym zasobem ludzkim,musisz sypac przeklenstwami jak ona..Wtedy dotrze:))) Ufff...jestem szczesliwa,ze to mam za soba:))) Pozdrawiam Cie...Piekne slonko,nad morzem cudownie! A u Ciebie jaka aura? Do milego...PS. Byla raz ostra,raz rzeczowa,raz miła,raz oschla,raz romantyczna,raz realistyczna, raz surowa,raz pobłazliwa. To ciezki zawod.

Re: Jak przestać przeklinać

To niewatpliwie inna bajka. Wybierasz sie? Masz blisko....W Gdansku bedzie w maju Andre Rieu w maju..wybralabym sie..lubie show jaki robi,ale czy wyjdzie to w Ergo Arenie?
https://www.youtube.com/watch?v=PvTOmNSmbdw
1234