Chciałam się was spytać

Cizia
czy to już  jest na porządku dziennym w Polsce że sędziowie są atakowani ?
Pamiętam były zamachy i smierć w niejasnych okolicznościach.
Ale żeby atakować jawnie Na sali rozpraw ? To jak w jakimś kiepskim amerykańskim filmie.

Re: Chciałam się was spytać

Sputnik phone
Ręcznie czy słownie? :) Zostałem pokrzywdzony przez Sąd na kwotę 3.5 koła z sumy 800 PLN za to, że nie zjawiłem się na semestrze a pismo przyszło na adres zamieszkania a nie zameldowania... Długa historia :) Nie chcę się denerwować! Muzyczka :) https://m.youtube.com/watch?v=BuWrg80dXeU

Re: Chciałam się was spytać

Cizia

Re: Chciałam się was spytać

Sputnik phone
Duda ułaskawi...

Re: Chciałam się was spytać

Cizia
Ale dziwne jest że po znalezieniu noża , nie poszedł w towarzystwie policjantów na sale?