Dominik Socha czyt. miłośnik gór...

Sputnik phone
Ten post był aktualizowany .
Czy tak K...A musiał skończyć? Widocznie musiał i tam jest... Na zawsze. Dlaczego o tym piszę? Bo apelowałem by na spokojnie z rozwagą a ten NIE! Na poszedł na całość... Góry uczą pokory!!! Nieważe czy jestem na pagórkach czy wspinaczce. Brak słów. Kocham góry ale jest to pokora i rozwaga. Nie mnie oceniać czy Jego błąd. Innymi słowy szkoda :( https://m.youtube.com/watch?v=UBy3SmD58RA&feature=youtu.be

Re: Dominik Socha czyt. miłośnik gór...

Młody,piekny chłopak,zycie bylo przed Nim. Czesc Jego Pamieci. https://www.youtube.com/watch?v=osnw1LXFOvQ
Niesamowity Gośc. Biegał po Tatrach...
""Relacja z najdłuższej Tatrzańskiej "przebieżki" jakiej dokonałem do tej pory.
Długość trasy: ok 68km
Suma przewyższeń: ok 5000m
Czas: Kuźnice - Nosal 15h 45min/ Kuźnice - Gerlach 7h 12min
Trudności drogi: do II w skali UIAA

Nie jest to żadne ekstremum, ale dla mnie samego wspaniały trail obfitujący w przepiękne górskie krajobrazy i satysfakcję ze zdobycia najwyższego szczytu Tatr na piechotę, zaczynając i kończąc u drzwi pensjonatu w Zakopanem! Tego jeszcze nie grali :D

Trasa:
Kuźnice (05.15) - PmK - Murowaniec - Waksmundzka Rówień - skrzyżowanie szlaków przy Rusinowej Polanie - Palenica - Łysa Polana - Polski Grzebień - Przełęcz Tetmajera drogą Tatarki - Gerlach (12.27) - Batyżowiecki Staw - Przełęcz pod Osterwą - Popradzkie Pleso - Wielki Hińczowy Staw - Mięguszowiecka Przełęcz pod Chłopkiem - Morskie Oko - Wodogrzmoty Mickiewicza - Waksmundzka Rówień - Psia Trawka - Polana Kopieniec - Polana Olczyska - Nosalowa Przełęcz - Nosal (21.00)
Kategoria
Podróże i wydarzenia"

Warto obejrzec i przebiec razem z NIm. Miał charakter....Szkoda...
https://www.youtube.com/watch?v=BSeo4Mzdk08

Twoja trasa? Jestem jedynym co pokonał 2.000 m. Czyli Kościelec :) POKORA!  Danielowi Socha napisałem!!! Nie zapierdalaj tak pi..... A On swoje :(

Re: Dominik Socha czyt. miłośnik gór...

Nie,to jego trasa....ja az takich zdolnosci nie mam... Na takie indywidualnosci jak on nie ma sily...I tak zrobia swoje..Szacunek za Twoj Koscielec....:).Pozdrowionka, spokojnejj nocki!
Osttania nutka i wspomnienie dla Chłopakow zrobiona na YT https://www.youtube.com/watch?v=6bh6mAVv1Qk

Re: Dominik Socha czyt. miłośnik gór...

Sputnik phone
Dzięki w imieniu Gór!  Pokora, pokora i jeszcze raz POKORA!!! Zaczynamy od Regli i wszyscy się śmieją... Pokora! Sarnia Skałka :) Dlaczego NIE! Giewont dopiero trzeciego dnia na spokojnie :) Międzyczasie sam poszedłem na Kościelec i mokro miałem w gaciach ;) prawie... W oczach strach... Grybym nie wypalił 3 fajków i browara nie mlasną /dobra! wiem, że nieodpowiedzialne/ A! Koniak już TAK! Hah :)
Innymi słowy Kochani -nie ma co będzić w Górach i rozkoszować się ciszą :) Mam 40 lat i niedorsłem na Orlą Perć /:
Wpierw Granaty mam na radarze bo widziałem na lornetce co tam się dzieje z Kościelca właśnie.  W październiku byłem na grani i ryzyko duże :/ jak zszedłem na Karba to laska mi powiedziała, że cyt. "jakbym ducha
 zobaczył"! :)

Re: Dominik Socha czyt. miłośnik gór...

Sputnik phone
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik phone
Innymi słowy... Jego filmów już nie będzie :((( Odpadł ze ściany Jaworowego R.I.P

Re: Dominik Socha czyt. miłośnik gór...

Sputnik phone
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Sorry ale wczoraj dałem w palnik i pisałem na kolanie ;) Dziś już grzecznie z Piesełem na spacerku nad Wisłą. Przybrała trochę, de facto :)