Chciałbym oddać cześć i chwałę Zenkowi Martyniukowi! ♫c

Chciałbym oddać cześć i chwałę Zenkowi Martyniukowi! ♫c

Chciałbym oddać cześć i chwałę Zenkowi Martyniukowi! ♫c

Przez te kilkadziesiąt lat mojego pobytu na forach Onetu wrzucałem, dzieliłem się różnymi piosenkami z gatunku, rocka (np. T. Love, Kult). Z gatunku bluesa, poezji śpiewanej, popu, nawet popu podchodzącego mocno pod disco polo, ale nigdy nie wrzuciłem żadnej, takiej rasowej, to bólu ordynarnej discopolowej piosenki (nigdy się takimi piosenkami nie interesowałem). Nadeszła wiekopomna chwila, aby o zmienić, chociaż ten jeden raz. Już dawna o tym marzyłem, a marzenia trzeba spełniać. Wiadomo, każdy ma jakiegoś bzika. Jedni skaczą na bandżi, inni piszą książki, a jeszcze inni marzą o wrzuceniu piosenki disco polo na forum. Każdy ma trochę inne ambicje i priorytety w życiu.

W zrealizowaniu tego forumowego marzenia pomógł mi teledysk Zenka Martyniuka, na który natrafiłem całkiem niedawno i przypadkowo w sieci. To jest to, pomyślałem sobie — koniecznie muszę się tym teledyskiem podzielić na jakimś forum. Na Onecie już nie piszę, swoje forum zabarykadowałem, więc chcę to zrobić tutaj, razem z Wami. Chcę oddać cześć i chwałę Zenkowi Martyniukowi na forum Sylwii!

Dlaczego padło na teledysk Zenka?

Właściwie nie zwróciłbym na jego piosenkę uwagi, gdyby teledysk nie przyciągnął mnie kubańskimi klimatem i piękną ciemnoskórą dziewczyną. Tak oto zostałem kupiony:

Później już było ze mną coraz gorzej:

Śledziłem Zenka w telewizji <<-- zobacz koniecznie <<--

Zamawiałem jedzenie wyśpiewując jego piosenki:

PS. Przepraszam, że nie odpisuję na poprzednie wątki, ale nie mam czasu, ponieważ wypełniam PIT-a. Miłego (hehe).

Re: Chciałbym oddać cześć i chwałę Zenkowi Martyniukowi! ♫c

To jeden z moich  postów  usuniętych na forum Atlantyda, więc wklejam go tutaj ;)

Re: Chciałbym oddać cześć i chwałę Zenkowi Martyniukowi! ♫c

w temacie
Może zamiast frytek jakiś koncert Zenka? Poszaleć się chciało, co nie?

Re: Chciałbym oddać cześć i chwałę Zenkowi Martyniukowi! ♫c

Może faktycznie byłoby to całkiem ciekawe i szalone doświadczenie :)