The Kelly Family (new)

Oczywiście żartuję, to nie jest The Kelly Family, ale tak mi się skojarzyła ta pozytywna, uśmiechnięta, umuzykalniona rodzinka :)

Re: The Kelly Family (new)

da®®io
Marcin, Twój ostatni maill  przeczytałem - do następnego jakby co, hej

Re: The Kelly Family (new)

Marcin, Twój ostatni maill  przeczytałem - do następnego jakby co, hej
Ok, dzięki za informację :)

Re: The Kelly Family (new)

Myślałam, że faktycznie Kelly Family zapodałeß, a rodzinka super pozytywnie zakręcona, ciepłe energie! :)

Re: The Kelly Family (new)

Jola
A tak przy okazji, byłeś może w Grodnie?
Miejsce, które ją znam raczej nie przypomina "Nad Niemnem" Ozeszkowej. ...Niemen pozostał! :)

Re: The Kelly Family (new)

Jola napisał/a
A tak przy okazji, byłeś może w Grodnie?
Miejsce, które ją znam raczej nie przypomina "Nad Niemnem" Ozeszkowej. ...Niemen pozostał! :)
Hej,
nie byłem w Grodnie, ale wierzę, że od czasów Orzeszkowej wiele się tam zmieniło ;)