Cholerka Panie Administratorze może przywrócisz posty temu szalonemu Wojtkowi

,-2

Cholerka Panie Administratorze może przywrócisz posty temu szalonemu Wojtkowi

,-2

Re: Cholerka Panie Administratorze może przywrócisz posty temu szalonemu Wojtkowi

Dejanira napisał/a
moja wina, chciałam dobrze ale wyszło źle :(
Te moderowanie jest jakieś do de.. :(

Moderowanie jest w miarę normalne, tylko trzeba czytać uważnie przed podjęciem decyzji, a nie działać pod wpływem emocji i impulsu. Jeśli chcesz skasować pojedynczy komentarz, to musisz kliknąć zakładkę po prawej stronie, tak jak widać na obrazku poniżej:

Ty natomiast kliknęłaś nick Lothara i skasowałaś wszystkie jego komentarze, opcją, która widać na obrazku niżej:

Nie da się przywrócić skasowanych komentarzy — ja takiej opcji w panelu administratora nie posiadam.
Być może komentarze przywróciłyby się na swoje miejsce, gdyby Lothar zarejestrował się na forum, z tego IP, z którego teraz pisze (ale nie gwarantuję, że wrócą). Twoje chyba powracają na miejsce po tym, jak co jakiś czas kasujesz swój profil, a później znowu się rejestrujesz?

Poza tym nie podoba mi się takie kasowanie komentarzy — kasowanie powinno być ostatecznością. A najlepiej kasować wtedy, gdy obrażany użytkownik sam poprosi o skasowanie napastliwych wpisów agresora.

Moim zdaniem większą karą jest pozostawianie takich wpisów, bo świadczą one o autorze (no chyba, że osoba zaatakowana wyraźnie poprosi o skasowanie).

A odnośnie do Lothara — to co daje kasowanie jego pojedynczych wpisów? Jak już tak bardzo chcesz go kasować, to zbanuj go całkowicie. Dlaczego?

Dlatego, że w tak krótkim czasie, od pojawiania się tutaj — zdążył obrazić Matyldę, Rebeliantkę, Ciebie i mnie (w jednym ze swoich antykatolickich wątków), Dziewczynę z Perłami. Zarzucił mi kasowanie komentarzy — podczas gdy nie skasowałem żadnego jego wpisu (on napisał natomiast, że to ja kasuje i że nie powinien wierzyć lewakom). Zarzuca mi szerzenie lewackich poglądów — podczas gdy sam co chwile epatuje swoimi ksenofobicznymi i antykatolickimi poglądami, rzuca klątwy i tak dalej i tak dalej. Czy ludzie myślący wierzą w klątwy i podobne zabobony? (hehe). Przecież to będzie powtarzało się ciągle — on myśli, że jest Harrym Potterem, innym wydaje się, że są Napoleonem itp.

Ja go nie zbanuję, dlatego, że Sylwia go lubi i to jest jej znajomy — chociaż nie wiem, za co go lubi, gdy czytam, co on wypisuje do Dziewczyny z Perłami, to włosy dęba mi stają na głowie (i podobnie było na starym forum).

PS. A Ty Pani Moderatorko, też jesteś napastliwa, w stosunku do Sylwii. Całe życie z wariatami...

PS. A jeśli obsługiwałabyś przycisk bomby atomowej i przez pomyłkę go nacisnęła? To co wtedy? Co wtedy?

Re: Cholerka Panie Administratorze może przywrócisz posty temu szalonemu Wojtkowi

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Edit: moderator na forum Nabble ma tylko dwie opcje do wyboru (po kliknięciu nicku użytkownika) - może go zbanować lub usunąć wszystkie posty użytkownika, tak jak to zrobiła Ana (albo jedno i drugie razem). Niestety moderator nie ma tutaj możliwości usunięcia pojedynczego komentarza. Tylko administrator może kasować takie komentarze. Także najlepszym rozwiązaniem, jest samo zbanowanie — bez kasowania komentarzy (można późnej odbanować rozrabiakę).

PS. Sylwio, dzięki za informację, ja sugerowałem się panelem, który sam widzę. Z panelu moderatora wygląda to inaczej - także Ana faktycznie chciała dobrze, ale wyszło jak wyszło.