ten mikołaj mnie wkurza

czarownica
Weźcie go stąd i dajcie choinkę lepiej nie ruszająca

Re: ten mikołaj mnie wkurza

Dziękuję za opinię. Mikołaj został zwolniony i zastąpiony choinką.

Re: ten mikołaj mnie wkurza

czarownica
Już dobrze ale nie bardzo dobrze

Re: ten mikołaj mnie wkurza

kapitanwojtek
A czego oczekujesz? Demonstracji PiSu i RM ze swiatecznymi trasparentami?  >;)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: ten mikołaj mnie wkurza

kapitanwojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
AHmm, a masz kochanie czysty komin na przyjecie Mikolaja?
[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Ty kapitan idź na świeże powietrze dobrze ci zrobi ochłoniesz

Re: ten mikołaj mnie wkurza

czarownica
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
I ta mowa cie zdradza, sądzisz ze jestes smieszny? Jesteś margines społeczny,albowiem mądry mężczyzna, z klasą potrafi utrzymać blichtr ale nie tego typu. Żenada.

Re: ten mikołaj mnie wkurza

kapitanwojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
Hmm, powinnas wypucowac komin bo bedzie tylko Dziadek Mroz >:D
[...]
12