Cicho wszędzie, głucho wszędzie

Ida

Re: Cicho wszędzie, głucho wszędzie

Ida
Cześć.  Sprawa w toku,  idzie  we właściwym kierunku  😉 niebawem  cel zostanie osiągnięty.

Re: Cicho wszędzie, głucho wszędzie

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Cześć Lwiczko. Z naszych gór nie widziałam właśnie jedynie Pienin i to będzie mój następny cel, jeśli nic lepszego nie trafi się, bo morza też sobie nie odmówię. Dalej mnie nad nie ciągnie z powrotem.
Piękne tereny zwiedziłaś. Moje przyznam nieplanowane i mocno w drodze zakrapiane :) Niestety jestem uczulona na nadmierny % zapach, więc ból głowy przeszedł mi dopiero na powietrzu. Takie wypady nie dla mnie, choć jest się z czego pośmiać po czasie.

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za poprawienie linku.
12