W góry czy nad morze?

Ida

W góry czy nad morze?

Ida
Oto jest pytanie  😁 ja tam czuję się  świetnie zarówno tu i tu.  Planuję  właśnie wyjazd w góry,  oj będzie się działo  🤣 Góry  jesienią wyglądają fantastycznie. Jadę z głową pełna marzeń,  nadziei. A wy najczęściej dokąd  udaje im się by wypocząć?  Wolicie morze czy też góry?

Re: W góry czy nad morze?

Sputnik
Skąd pochodzisz? Jeżeli dystans Tobie niestanowi to Bałtyk we wrześniu. Brak 500+ i tym podobnych goowien parawanginowych... W góry to fajna sprawa ale za wcześnie by mieć spokój. Nie wiem czego chcesz.. Dawaj znać to podrzucę temat :)

Re: W góry czy nad morze?

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ida
Oto jest pytanie  😁 ja tam czuję się  świetnie zarówno tu i tu.

O to to...tu i tu jest idealnie, są tylko dwa  warunki,  jedno tu nie może być za daleko od drugiego tu, temperatura w grudniu nie może spaść poniżej 15 'C ;-)... Marzy mi się na starość Teneryfa ;-).

Re: W góry czy nad morze?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ida
Ida napisał/a
[...]
Góry i morza są piękne, ale ja wybrałbym w pierwszej kolejności: jeziora i lasy, następnie morze, a na końcu góry :)
Ida

Re: W góry czy nad morze?

Ida
Już  zdecydowałam  -  góry!  ☺️ Nad wodę i do lasu wybiorę się,  jak tylko  się ociepli. Wiosna,    lato to dobra pora na wypad nad morze.  W górach przez cały rok mnóstwo turystów jest,  ale nie przeszkadza mi to.
Ida

Re: W góry czy nad morze?

Ida
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Odległość nie stanowi żadnego problemu.  Bo dla mnie sama podróż to już przyjemność - zawsze w miłym towarzystwie podróżuję 😆

Re: W góry czy nad morze?

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ida
Jak chcesz połączyć te atrakcje to Solina :)
Ida

Re: W góry czy nad morze?

Ida
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Spokój  w górach? 😂 chyba żartujesz?  Tam jest zawsze mnóstwo  ludzi i to niezależnie od pory roku.  Zdecydowaliśmy się na wypad  w  góry.  Nad morzem  jest teraz samotnie,  a nie lubię jak  tak  jest.  Lubię jak coś się dzieje i tłumy mi nie przeszkadzają.