Cicho wszędzie, głucho wszędzie

Ida

Cicho wszędzie, głucho wszędzie

Ida
Wszystkich gdzieś wywiało 😁 Jutro czeka mnie rozmowa nt. wyjazdu w góry.  Musimy ustalić kilka rzeczy i czuję,  że będzie  niezła  przeprawa 😂😜
Dobranoc

Re: Cicho wszędzie, głucho wszędzie

Życzę Ci w takim razie udanej przeprawy, trafnych wyborów i ustaleń
Ida

Re: Cicho wszędzie, głucho wszędzie

Ida
Dziękuję za dobre słowo  ☺️ nie wszystko poszło po myśli mojej,  ale sprawa wciąż jest otwarta,  jestem  dobrej myśli  😜

Re: Cicho wszędzie, głucho wszędzie

Walkiria
Ten post był aktualizowany .
Jakie cicho, jakie głucho? :)) Jestem z wami czasami :) Udało mi się wypaść w góry na ten weekend w ostatnie dni lata jeszcze do Czeskiego Raju, jaskini dolomitowej i nad wodospad Mumlavy + skocznia Małysza. Polecam i wrzucam coś od siebie, bo w sumie dziś świętuję i chyba sobie z tej okazji mały procent zażyję na zdrowie :)

Pozdrawiam wszystkich i przesyłam uśmiech ;)

Re: Cicho wszędzie, głucho wszędzie

Walkiria
Mam problem z wstawianiem linków. Jak ktoś może poprawić będzie czytelniej :)

Re: Cicho wszędzie, głucho wszędzie

MaryLou
Czesc Walki:) Tez nie wiem jak z linkami sie poruszac,ale zaraz pewnie sie ktos zyczliwy znajdzie;) Mialas fajna wyprawe:) Bylam w innej czesci,blizej Slowacji- polskie Pieniny,nie pierwszy raz,pogoda cud miod i caly tydzien,ale 2 dni podrozy buuuuuuu...znaczy znad morza jedzie sie 14 godzin!! Niemniej wedrowki gorskie rekompensowaly:) W rejonach ktore zwiedzilas bylam..uuuuu..nie licze godzin ni lat:)))W mlodych studenckich latach:)
Pozdrawiam

Re: Cicho wszędzie, głucho wszędzie

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ida
I co Ida? udalo sie zalatwic wyjazd? Polecam,wlasnie wrocilam z gor,byla super pogoda!

Re: Cicho wszędzie, głucho wszędzie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Walkiria napisał/a
Mam problem z wstawianiem linków. Jak ktoś może poprawić będzie czytelniej :)
Poprawiłem filmik, również pozdrawiam Was wszystkich :)