Ciekawostka przyrodnicza - Krzywy las :)

Ciekawostka przyrodnicza - Krzywy las :)

Ryo2
Zbiorowisko sosen których pnie nie wiedzieć czemu zakrzywiają się w kształt litery C.  Teorii na ten temat jest trochę ale to tylko teorie. Rzetelnej wiedzy brak póki co . Ciekawie to wygląda no nie?  ;)

http://podroze.onet.pl/ciekawe/tajemniczy-krzywy-las-kolo-gryfina-fakty-i-legendy/y9mgj

Re: Ciekawostka przyrodnicza - Krzywy las :)

Wenus
W Krynicy Morskiej bodajże widziałam rosnące sosny pod sporym kątem w stosunku do gruntu. Ponoć to od wiatru, ale te co wstawiłeś to dopiero anomalia przyrodnicza.

Re: Ciekawostka przyrodnicza - Krzywy las :)

Ryo2
Na youtube są filmiki o tym. Na jednym jakiś facio mierzył promieniowanie i stwierdził że go tam nie ma :)

Re: Ciekawostka przyrodnicza - Krzywy las :)

Wenus
Jak byłam dzieckiem to niedaleko domu też rosły takie dwie krzywe sosny. Lubiłam sobie na nie siadać i bawić się, że jeżdżę na koniu :)

Re: Ciekawostka przyrodnicza - Krzywy las :)

Ryo2
Jedna obok drugiej? Pewnie jedna się przygięła najpierw a ta druga to tak dla towarzystwa ;))

Re: Ciekawostka przyrodnicza - Krzywy las :)

Wenus
Możliwe, na takiej skarpie rosły.... ciekawe czy jeszcze tam są....? muszę to sprawdzić jak będę odwiedzać te tereny.

Re: Ciekawostka przyrodnicza - Krzywy las :)

ale te zawinięte drzewa stworzyly pewną alejkę wiec może pomiędzy nimi jest jakas wojenna zbiorowa mogiła-moze powinien ktoś przebadac tam grunt

Re: Ciekawostka przyrodnicza - Krzywy las :)

Ryo2
One ponoć były sadzone w 1934 a więc przed wojną. Pewnie dokumentację na ich temat trafił szlag podczas wojny więc teraz mozna tylko gdybać