Ciekawostki o Szwecji

Re: Ciekawostki o Szwecji

da®®io
lola-aby prezentuje agresywny, konfrontacyjny jezyk Kukiza tylko zapomniala, ze Pawełek jest juz w koalicji z " obrotowym " PSL a z nimi trzeba umieć poruszac sie i lawirowac we wszystkie strony w tym politycznym bagienku

Re: Ciekawostki o Szwecji

Sputnik
Dlatego na spokojnie :) Nauczyłem się nie marnować nerwów na trolli bo to są takie pijawki które liczą tylko na wynik podbijania wątków na zasadzie "gówno burza" :)
Lepiej na spokojnie i merytorycznie zalać chwasta ;)

Re: Ciekawostki o Szwecji

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
:) Hejo :) Wczoraj szedłem w Wawie po osiedlu z budowy po wóde - wróć to tempo! Po wodę oczywiście ;) Ale do rzeczy! Telewizor marki nie podam /reklama/ ale zawodowy i nikt go nie zabrał do do dziś. Ale jakby okno w domku było uchylone to myk i by pewnie go nie było. Kurcze! Taki zakazany owoc chyba lepiej smakuje, chyba... :)

Re: Ciekawostki o Szwecji

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Jak merytorycznie - to kosz, kosmos albo ban;)  Chlopek-roztropek ze Stuttgartu po codziennych piwkach pisze czesto takie glupoty, ze niektorych czytajacych skreca ze smiechu. Ale tylko napisz, ze nie ma racji ;))
Jego najwieksze zyciowe osiagniecie to stanowisko moderatora na NA i musi miec racje!

Re: Ciekawostki o Szwecji

Sputnik
To ICE sobie pomykasz? :) Tam to można se pozwolić :) Przypomniała mi się akcja z Berlina. Tam byłem z pilnym tematem i kawka przy Autobahnie i gość był Mesiem Brabusem albo AMG ale z 500 kucy miał pod machą tylko ogranicznik na 250 nie zdemontowany. 4h na Stuttgard a to wynikało 800 kilo w 4h. I i zdążył! Jebaniutki :))) A ja Fiatem w dieslu 140 kucy -awansem do hejterów -z czym do Ludzi???

Re: Ciekawostki o Szwecji

Wyspy Alandzkie rozciągają się w poprzek Zatoki Botnickiej - archipelag tych malych malowniczych wysepek  należy do Finlandii, ale obowiązuje tam autonomicznośc szwedzka, ze szwedzkim jezykie - Ustrojowo jest to Republika parlamentarna z własnym rządem i administracją
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Wyspy_Alandzkie

Re: Ciekawostki o Szwecji

Kpt.Wojtek
Ja blizej Sztokholmu, jeziorko Mälaren i wysepek bez liku. Na jednej kumple maja domki.  Zeglujemy, ganiamy skuterami wodnymi, wedkujemy albo grillujemy ryby i pijemy;)