"Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S"

"Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S"

Kapitan 'Zbanowany przez siersciucha' na Atlantydzie napisał/a
Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S., ktora rowniez nosi swoje niezlomne serce po prawej stronie.

Serenka twierdzila, ze Lola sie zmienila - i to prawda!

Im blizej wyborow tym jest lepsza, bardziej wyrazista, bardziej wydajna...

Za wysokie loty i niebywala kulture wypowiedzi przyznaje jej Peknietego Jeza.

Forumowa "Kasta" Czyli grupa trzymajaca wladze moze byc z niej dumna.

Re: "Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S"

Moim zdaniem doszło do przejęcia forum Atlantyda przez Lolę i bandę.
Sylwia jest gdzieś więziona (od dawna) i czyta z kartki, to co jej napisze Emilia, wróć tzn. Lola i Kasta.
Gdyby Sylwia była Sylwią, to nigdy nie pozwoliłaby, aby na jej własnym forum Emilia obrażała bezkarnie innych forumowiczów...
Jeśli jesteś Sylwio więziona, zastraszana, torturowana i siłą zmuszana do tolerowania tej całej haniebnej sytuacji, to mrugnij okiem (emotikonką; podczas pisania komentarza na forum Atlantyda), lub daj jakiś tajny znak, proszę...

Re: "Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S"

da®®io
ja onegdaj na NA założyłem wątek " przewrót pałacowy " gdy S. usunęła się w cień, mianując lotha " nadzorcą "  illuma-alę moderatorem a drapaka i aby ich przyboczną gwardią

Re: "Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S"

da®®io
takie buractwo i knajactwo nie przystoi kobiecie na publicznym forum-to na co pozwala sobie na NA trollica aby-lola to mowa nienawiści i chamskie jątrzące do awantur prowokacje których reszta " wyspiarzy " udaje, że im to nie przeszkadza - a tak naprawdę to już dawno powinni przeprowadzic taką ankietę wykluczeniową jaką wysmażyli na mnie prowokując mnie do ostrych polemik i ripost juz po zbanowaniu

Re: "Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S"

da®®io
aż włosy jeżą się na głowie ze strachu i z niedowierzania, że tacy agresywni radykalni skrajni prawacy chcą funkcjonować w naszej polityce by robić Polsce międzynarodowy wstyd i obciach
https://oko.press/lider-faszyzujacej-falangi-domaga-sie-w-moskwie-przylaczenia-do-polski-lwowa/  - i pytam za autorem tego artykułu " dlaczego nikt się tym nie interesuje i czemu pozwala się na funkcjonowanie w naszej polityce takich osób?
- moim zdaniem w tym przypadku przekroczone zostały granice prawa do gloszenia własnych przekonań politycznych w kontekscie spraw dotyczących innych państw - a ta lista na samym końcu prawicowych konserwowych  " działaczy " sama mówi za siebie co to za środowisko

Re: "Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S"

Biegnij Lola biegnij napisał/a
"Atakowanie ludzi personalnie, to jest ich metoda, żeby zniszczyć niewygodnych internautów.  Potrafią w sieci stworzyć niebywałą historię na temat jakiejś osoby i powielać to do usranej śmierci."
Tak Lolu, najczęściej personalnie, to ty atakujesz na forum Atlantyda. I atakujesz w wyjątkowo chamski i brutalny sposób hejterko. Przy czym, moderacja forum Atlanyda, prawie w ogóle na to nie reaguje. Woli rozdawać kartki swoim oponentom politycznym za jakieś błahostki. Zresztą sam administrator forum Lothar, pozwala sobie na wyzywanie forumowiczów od debili itp. Więc oczekiwać od niego obiektywności, to też trochę stawianie temu człowiekowi zbyt wysokiej poprzeczki, jak na jego możliwości.

Biegnij Lola biegnij napisał/a
 Potrafią w sieci stworzyć niebywałą historię na temat jakiejś osoby i powielać to do usranej śmierci.
"Tak "Emilio", ciągle powtarzasz jak mantrę swoją zmyśloną historię i kłamstwa o Szuwarze, który niby banuje ludzi za inne poglądy polityczne. Dlatego to, co napisałaś, jest o tobie — hipokrytko. Poza tym stajesz się coraz bardziej napastliwa i wulgarna. Prawdopodobnie od tego trollowania i hejtowania niewinnych ludzi siada Ci już psychika... Sumienia nie oszukasz...

Re: "Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S"

Lola Ferrari :) Ferrari wśród trolli.

Re: "Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S"

Mary Lou
Wypisz wymaluj na Atlancie sytuacja jak w Min. Sprawiedliwości. Zorganizowany hejt na ludzi o odmiennych od ich poglądach.  Czyli na nas. Wystarczy porównać skreeny grupy hejterskiej zarządzanej przez Emilke z postami użytkowników Atlantydy. Język lolkowo lotarkowo drapakowy. Czyli obelzywy. Doprawiony słowami k.. mac i spier.. laj.. Rzygać się chce. Nienawiść i pogarda.
Przestrzegalam Sylwie ale chyba ja przecenialam. Myślałam że to inteligentna osoba. A to taka dziundzia z bladym pojęciem o realiach polskiej rzeczywistosci nie mająca o niej pojęcia. Dlatego dała się uwiezic:)) No bo przecież nie nie przejrzała na oczy.. Wolne żarty.
Owszem w kwestii muzyki filmów kwiatów ziół życzeń grozenia i wymuszen słów przepraszaj i zrozumiano można na nia liczyć ale ponadto??
Jak nie jak tak:))))
12