"Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S"

Re: "Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S"

Sputnik
"Kasta" i ten tajemniczy "UKŁAD" :) Sam kaczor go de' facto stworzył :)

Re: "Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S"

Czesc Szu.
NA to tylko niszowe forum i w porywach kilkadziesiat osob, ale oni hejtuja z pewnoscia na innych duzych forach i tam moga zarobic.
Odnosze wrezenie, ze ona jest chora psychicznie, ale najbardziej niepokoi mnie to, ze "Emilka" podobno pracuje z mlodzieza.

Re: "Gratuluje wam Loli. Prawdziwej patriotki jak Emilia S"

Nie robię screenów, nie inwigiluję. U mnie jest na bieżąco :)
12