Radujesz się każdego dnia brodaty ? ;)
Dzień dobry bardzo
///////////////////////////////

Re: Cieszmy się tym co jest dziś >;D

kapitanwojtek
Lothar. napisał/a
Dobry bardzo >;)
A tak w sumie to średnio :) ochrzanili mnie z rana i wybili z rytmu, jak za dawnych dni urządzenia w mojej obecności świrowały pokazywały niemożliwe awarie, programy się wywalały i pokazywały błędy. Stwierdziłem że czas do domu przespać się hmm "z tematem" >;DD
Hmm, moze warto wreszcie przespac sie z kobieta >;)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Cieszmy się tym co jest dziś >;D

Placebo
Cieszę się