Co się dzieje w Przemyślu?

„Co się dzieje w Przemyślu?”

„Jak wygląda sytuacja w Przemyślu i na przejściu granicznym w Medyce?”.

Re: Co się dzieje w Przemyślu?

„Spędziłem dzień na granicy z Ukrainą”

Re: Co się dzieje w Przemyślu?

„Apel prezydenta Przemyśla Wojciecha Bakuna do mieszkańców miasta i słowa wsparcia dla Ukrainy”:

Re: Co się dzieje w Przemyślu?

„Wojciech Bakun: Przemyśl jest polem walki informacyjnej, przeszliśmy dwa takie ataki”

Re: Co się dzieje w Przemyślu?

Bardzo lubię Krzysztofa Gonciarza ale w trybie natychmiastowym zgłosiłem do Niego by nie pokazywał sytuacji na granicy w Medyce i innych przejść granicznych Ukraina/Polska gdyż to jest pożywką dla agentów Putina, Łukaszenki!!!

Dostałem mnóstwo łapek 👍 aczkolwiek były głosy przecie, że trzeba pokazywać... Otóż NIE!
Nie pokazujemy sytuacji na granicy!!!