Co się dzieje z Inną Mamą

Wenus
czyli Anną, że już tak dawno się nie odzywa? Szkoda...

Re: Co się dzieje z Inną Mamą

Lwiczka9
Tez o niej wczoraj pomyslam..mam nadzieje ze forum jej nie rozczarowalo..WRACAJ ANNO..jak w piosence Stana Borysa...widze Wenus ze dzis nostalgia cie dopadla..Ja wowczas wychodze z domu ...swiat wyglada od razu inaczej...Bylam w kinie...A Ty jakie preferujesz "odstresowywacze" ? Oczywiscie poza kajakami..takie codzenne..i nie jedzeniowe czy trunkowe..:)

Re: Co się dzieje z Inną Mamą

Wenus
Dopadło i nie odpuszcza :( Nie lubię się nad sobą użalać ale czasem coś pęknie ……… a wtedy ryczę nawet jak sprzątam. Nie mam na to jakiegoś opracowanego lekarstwa.

Re: Co się dzieje z Inną Mamą

Lwiczka9
Czasem tak bywa..to normalne a i bez przyczyny czlowiek tez poplacze sobie jak chandra egzystencjalna dopadnie...Wlacz lekka muza i poloz sie juz...Jutro tez jest dzien i zapewne lepszy...Obserwuje planety i koniec lipca a wejscie slonca w znak lwa nie jest latwy...Dzis bylo najgorzej..jutro harmonia na niebie
..obserwuj siebie jak to sie zmienia..i napisz czy bedzie lepiej..Kolorowych Wenus....ja pranie wieszam...i tez do lulania..Pa!

Re: Co się dzieje z Inną Mamą

Wenus
Może Annę też chandra dopadła i nie ma ochoty do nas się nawet odezwać :/ Mnie pomogło wczorajsze spotkanie w gronie rodzinno-przyjacielskim, nawet jak człowiek popłacze ale razem, to lżej jakoś. Dziś grill u mnie w mniejszym już gronie.

Re: Co się dzieje z Inną Mamą

MaryLou
Inni ludzie sa najlepszym lekarstwem..Fajnego grillowania Wenus! Ja dzis koncert nad woda i spotkanie z dawno niewidziana kumpelka a nastepna ze swiata juz tez przyjezdza. Lato dla mieszkancow wybrzeza jest wesole bo znajomi z kraju i zagranicy nadciagaja:))

Re: Co się dzieje z Inną Mamą

Pojechała gdzieś pewnie...następny tydzień mata słońce i skończą wam się chandry...pozatym jest księżyc w skorpionie i można wtedy się czuć beznadziejnie albo agresywnie...

Re: Co się dzieje z Inną Mamą

da®®io
Księżyc czeka totalne zaćmienie za kilka dni - Ciekawe czy on o tym wie:)))
12