znacie ten cytat z " Kiepskich "

da®®io
" ale fajne adidaski - chyba se je wezmę "

Re: znacie ten cytat z " Kiepskich "

da®®io
no i uczmy się języków bo ja tutaj widzę francuski i chyba? hiszpański

Re: znacie ten cytat z " Kiepskich "

no i uczmy się języków bo ja tutaj widzę francuski i chyba? hiszpański
Mhmm hiszpański. To gadki reklamowe ;)

Re: znacie ten cytat z " Kiepskich "

da®®io
na razie nie wywalajmy tego do kosza-zostaw ten wątek na takie reklamówki-potem Marcin to skasuje jak uzbiera się cały pakiet

Re: znacie ten cytat z " Kiepskich "

Ryo2
Okidoki :D

Re: znacie ten cytat z " Kiepskich "

możemy też roxanne zabanować i wtedy znikną " jej " wpisy, a za to pojawią się jakieś nowe z innym nickiem

Re: znacie ten cytat z " Kiepskich "

Ryo2
Albo i nie pojawią. Zależy z jakim zacięciem ów ktoś zechce tu lansować adidasy

Re: znacie ten cytat z " Kiepskich "

Nie oglądam, mam alergię na ten serial "komediowy".