Co to było? Serio zapytanie :/

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

Matylda
Krzysiu, znam ten stan. Przed laty dopadło mnie po śmierci mojej mamy. Stan lękowy dopada mnie co jakiś czas, ale potrafię już to opanować. Dla mnie najlepszym sposobem jest spacer -marsz i pozytywne myślenie-czego i Tobie życzę.

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Pulp
Miałem zapytanie ile mam lat na imprezie rodzinnej i zacząłem się zastanawiać i nie potrafiłem odpowiedzieć :) Datę urodzenia pamiętam to drogie pytanie -na ile się czuję? Wiecznie młody! :)

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
I dla Ciebie wszystkiego dobrego! https://youtu.be/fypZUjUxHNo

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
Poszedłem zrelaksowany spać po toalecie wieczornej po browarku sztuk raz i fajka zapaliłem na balkonie wcześniej i uśmiechnięty jak zawsze w kimono. Aż tu nagle lęki niezdefiniowane i serce przestało bić na dwie/trzy sekundy a potem palpitacja! O co tu chodzi? Nadal mi serce pika jak klapa od śmietnika :/ Ktoś wie o co tu chodzi?
https://youtu.be/qT6XCvDUUsU
Może być na tle nerwowym, stresowym. Ja często miałem takie palpitacje, gdy wchodziłem na fora Onetu albo gdy dziewczyny zapraszały mnie na obiad do przyszłej teściowej.

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

Kawusia
[...]
Witaj Sputniku może ta fajka jakaś parszywa.Ty jesteś młody ,ale moja lekarka mówi że po 40roku to już wszystko zaczyna siadać.Więc ja już zauważyłam że nawet gorzej widzę i chyba trzeba będzie okulary .

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

sputnik
Hej :) Do 40 mam półtora roku a czuję się na 25 lat i nie wyglądam na swój wiek. Uprawiam sport (tenis, pływanie). Mam zalecenie na okularki. Pozdrawiam :)

[...]

No to może jakiś stres się przyczynił do tego.Sprawy lękowe mają podłoże psychiczne.Miałam tak kiedyś że budziłam się z lękiem w nocy o dzieci.Aż gdzieś przeczytałam że kiedy się martwię to wysyłam im złą energię.No i zaczęłam nad sobą pracować i wyzbyłam się tego.Może coś cię dręczy Sputniku,musisz zrobić sobie rozrachunek z samym sobą.

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

sputnik
Tak też uczynię :) Dzięki za poradę. Muzyczka!
https://youtu.be/lo9FPuDePB4
12