Co to było? Serio zapytanie :/

sputnik
Poszedłem zrelaksowany spać po toalecie wieczornej po browarku sztuk raz i fajka zapaliłem na balkonie wcześniej i uśmiechnięty jak zawsze w kimono. Aż tu nagle lęki niezdefiniowane i serce przestało bić na dwie/trzy sekundy a potem palpitacja! O co tu chodzi? Nadal mi serce pika jak klapa od śmietnika :/ Ktoś wie o co tu chodzi?
https://youtu.be/qT6XCvDUUsU

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

diagnoza
arytmia albo zakochałeś się

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

sputnik
Chyba rzeczywiście nerwy :/

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez diagnoza
Arytmia :/ Dzięki za diagnozę. Pozdrawiam!

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

diagnoza
Bardzo proszę, polecam się.

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

dziewczyna z perłami
 Arytmie powinny być pod kontrolą lekarską. Z tego co wiem, samo nie przejdzie i trzeba iść do lekarza. EKG nie boli. Powodzenia.

Re: Co to było? Serio zapytanie :/

Pulp
Pewnie  to przez stres związany z obnizeniem ubeckich emerytur napij się jeszcze alkohol i palenie fajek obniży poziom stresi do poziomu minus dwa metry pod powierzchnią.
12