Co to było

Honey
za ciało co się nazwało alfa i omega?
i zaraz zostało skasowane
///////////////////////////////

Re: Co to było

To był Lothar, który nigdy nie powinien pojawić się na tym forum. Lothar — czyli jedna z najbardziej podłych i bezczelnych osób, jakie miałem nieprzyjemność spotkać w Internecie. Jego miejsce jest poza tym forum i każdy jego komentarz, który zobaczę na tym forum, będzie posłany w kosmos. Proszę mi o nim nie wspominać.

Re: Co to było

Honey
szuw napisał/a
[...]
szkoda,ale rozumiem
///////////////////////////////

Re: Co to było

Honey
To już Armagedon?

///////////////////////////////

Re: Co to było

zacny suchar, milordzie:)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Aż się ciśnie pytanie co miało wpływ na tak kategoryczną reakcję, ewentualnie dlaczego dopiero teraz?
Ale jeśli uznasz, że nie muszę wiedzieć, to spoko. Musu nie ma.

Re: Co to było

Podły i bezczelny? Dla mnie Lotek zawsze jest miły...

Re: Co to było

kapitanwojtek
Wenus napisał/a
Podły i bezczelny? Dla mnie Lotek zawsze jest miły...
Dla mnie tez >;)) Przeciez jestem jego lustrzanym odbiciem >;)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Co to było

zacny suchar, milordzie:)
Być miłym dla miłych, unikających zwad czy pochlebców, to raczej niewielka sztuka.
12