Co tu dzisiaj wałkujecie, bo za bardzo

Re: Co tu dzisiaj wałkujecie, bo za bardzo

da®®io
a tu masz ruskiego "Burana"

Re: Co tu dzisiaj wałkujecie, bo za bardzo

Madziunia
Nie no Buran to ma chociaż dodatkowy punkt podparcia. Nie wywali się.

Re: Co tu dzisiaj wałkujecie, bo za bardzo

Madziunia
A ten jest trzymany.

Re: Co tu dzisiaj wałkujecie, bo za bardzo

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
no hej:) chyba Cię ściągnąłem telepatycznie:) ale przyznaj, że fajne zdjęcia znalazłem- ps. w tej Hamerykankiej:) konstrukcji mogą działac elektromagnesy i zbiorniki balansowo-balastowe które trzymają statek z podstawą

Re: Co tu dzisiaj wałkujecie, bo za bardzo

Madziunia
Ale on w tym wszedł do statku kosmicznego zanim poleciał w kosmos. W tym też kombinezonie poruszał się w ramach szkolenia przygotowującego do lotu. A na Księżycu wszystko waży 6-7 razy mniej i on też.

Re: Co tu dzisiaj wałkujecie, bo za bardzo

i porównanie obu wahadłowców wraz modułem napędowym

Re: Co tu dzisiaj wałkujecie, bo za bardzo

Madziunia
W dalszym ciągu nie widzę jak ten wahadłowiec jest przyczepiony do rakiety nośnej, bo przecież nie siłą woli.

Re: Co tu dzisiaj wałkujecie, bo za bardzo

Madziunia
To nie jest platforma startowa.
1234