Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

da®®io
kto z Was je zwiedzał-ja tam kiedyś byłem podczas pobytu we Włoszech

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

TB.Geo
Witaj:) ale mi trafiłeś..od zawsze marzę o pojechaniu do Włoch i ciągle ląduję gdzieś indziej. Czuję, że kiedy już tam wreszcie trafię zakocham się w tym miejscu na ziemi:))

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

Lothar.
Zabanowany
Dawno byłeś? Jak z emigrowaniem młodych do dużych miast na północy Italii? Słyszałem że na południu jest spore bezrobocie.

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

Wyspy te są mało znane-leżą w pobliżu Płw.Gargano i są naprawdę krajobrazowo bajkowe. I aż trudno uwierzyć, że ten mały archipelag jest jedynym jaki posiadają Włochy na Adriatyku

[...]

Bardzo malownicze:)
12345