Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

da®®io
no, jak z pocztówki:)

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez TB.Geo
TB.Geo napisał/a
Witaj:) ale mi trafiłeś..od zawsze marzę o pojechaniu do Włoch i ciągle ląduję gdzieś indziej. Czuję, że kiedy już tam wreszcie trafię zakocham się w tym miejscu na ziemi:))
Oni mają chyba najpiękniej brzmiący język ze wszystkich :)

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

TB.Geo
:D ... ;) bardziej pociągają mnie te piękne krajobrazy:)

Ryo2 napisał/a
[...]

motylku:) to następny taki wątek zrobię Ci o wyspie Capri - tam też byłem, dobranoc:)

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez TB.Geo
Cóż moja droga , dla każdego coś miłego ja bym tam pewnie "odleciał" z wrażenia na byle rynku ze straganami z pietruszką :D

A widoki to swoją drogą są czarowne :)

TB.Geo napisał/a
:D ... ;) bardziej pociągają mnie te piękne krajobrazy:)

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

TB.Geo
Cudnie:))) dobranoc:)

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

TB.Geo
Oj tam;)
Ale masz troszkę racji, jestem trudna;)))

Ryo2 napisał/a
[...]

Niee. Po prostu jesteś bardziej wzrokowcem niż ja. Mnie może zauroczyć widok ale jestem też bardzo podatny na dźwięk. Np oboje uwielbiamy las no nie? I teraz co Cię bardziej zauroczy? Widok drzew czy śpiew ptaków? :)

A teraz weźmy pocztówkowy widoczek. Np jesteśmy razem na którejś z tych wysepek i upajamy się widokiem ...a tu raptem w tle rozlegają się okrzyki jakowejś italiańskiej matrony obsztorcowującej męża lub dziecko lub też wykłócającej sie z drugą matroną.
W tym momencie cała scena dla mnie zyska na uroku bo to będa okrzyki po włosku :D

TB.Geo napisał/a