Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

da®®io
lwiczko, na Malcie nie byłem, wiem od brata, że to piękne zabytkowe miejsce, ale nie wypada żebym się wymądrzał i wklejal fotki z miejsc których nie widziałem bo dopieroby się ptok rozwrzeszczał:) Na Capri byłem, na Weuzuwiuszu i w Pompejach i w Rzymie oraz w Grecji pod Olimpem i w Atenach, we Francji w Paryżu i Amsterdamie, Wiedniu i w Chorwacji-lecz to wszystko było już bardzo dawno-Nawiększym podróżnikiem z mojego otoczenia to jest mój brat który widział juz sporo Świata, ale to nie mój interes, nie moja kasiora i nie moje turystyczne przeżycia

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

Lwiczka9
Najwazniejsze ze Twoje turystyczne przezycia i wrazenia zostana w Tym sercu i pamieci...znic na pokaz..I nie warto tracic nadziei,ze tyyle jeszcze przed nami  a obawiac sie ptoka nie mozna...Prosze wklej cos z Malty dla mnie:)Snij i spij...dobranoc...
12345