Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

TB.Geo
Ryo2 napisał/a
Niee. Po prostu jesteś bardziej wzrokowcem niż ja. Mnie może zauroczyć widok ale jestem też bardzo podatny na dźwięk. Np oboje uwielbiamy las no nie? I teraz co Cię bardziej zauroczy? Widok drzew czy śpiew ptaków? :)

* jedno  i drugie .. :)

A teraz weźmy pocztówkowy widoczek. Np jesteśmy razem na którejś z tych wysepek i upajamy się widokiem ...a tu raptem w tle rozlegają się okrzyki jakowejś italiańskiej matrony obsztorcowującej męża lub dziecko lub też wykłócającej sie z drugą matroną.
W tym momencie cała scena dla mnie zyska na uroku bo to będa okrzyki po włosku :D

* a włoski wałek -- do robienia włoskiego makaronu, oczywiście? ;))
Jeśli scena będzie zabawna i interesująca, też mogłabym zareagować, ale raczej bym przemknęła dalej swoją drogą;) ku swoim radościom:))

TB.Geo napisał/a
Oj tam;)
Ale masz troszkę racji, jestem trudna;)))

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

Ryo2
TB.Geo napisał/a

* jedno  i drugie .. :)

* a włoski wałek -- do robienia włoskiego makaronu, oczywiście? ;))
Jeśli scena będzie zabawna i interesująca, też mogłabym zareagować, ale raczej bym przemknęła dalej swoją drogą;) ku swoim radościom:))
Wałek głównie do machania :D  Swoją drogą jedzenie to oni mają pyszne i dla turystów bezpieczne ...w przeciwieństwie chociażby do meksykańskiego po którym ruch turysty mógłby odzwierciedlać wykłady z fizyki na temat będących w ciągłym ruchu elektronów

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

TB.Geo
Najpewniej do ćwiczeń sprawnościowych - aż do osiągnięcia mistrzowskiego poziomu:)
Meksyk - nieco za daleko i za brutalnie:)

Ryo2 napisał/a
TB.Geo napisał/a

* jedno  i drugie .. :)

[...]

Oo tak , to są istne mistrzynie technik stylu "wałek no jutsu" ;)

A Meksyk cóż , to swego rodzaju alternatywa dla Egiptu jeżeli chodzi o piramidy

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

da®®io
piękne zabytki Meksyk, Gwatemala, Belize i blisko do San Escobar:)

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

piękne zabytki Meksyk, Gwatemala, Belize i blisko do San Escobar:)
Do naszego sojusznika? Ach jak fantastycznie by było gdyby San Escobar mogło startować w Eurowizji , mielibysmy zawsze 12pkt zapewnione :D

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

miło mi, że spodobały Ci się te krajobrazy

Re: Adriatyckie Włoskie W-y Tremiti mogłyby imitować Atlantydę

da®®io

ta formacja skalna przypomina słonia:)
12345