Coś wstrząsającego :/

sputnik
Zapoznałem się z historią umysłu, który był lotny a gnębiony na każdym kroku czyli Olga Hepnarova. Przypomina mnie to osobę z poprzedniego forum Marsa ale nie chcę jej wywoływać by tu nie zawitała bo bruździ i na wszystkich możliwych forach na nasz temat :( Zobaczcie analogię https://youtu.be/zT0jZM-BNXc

Re: Coś wstrząsającego :/

Re: Coś wstrząsającego :/

sputnik
Moja była pisała pracę dyplomową na ten temat i widziałem co się dzieje bo jeździliśmy wiele po różnych ośrodkach. Ale umówmy się, że bez nicków przypomina mi kogoś z avatarem  "Apocalypto" :( A między nami to jedzie po nas do tej pory na różnych forach -sprawdziłem i to nie jest fajne :( Proszę nie wywołuj jej tu!

Re: Coś wstrząsającego :/

Re: Coś wstrząsającego :/

sputnik
A mnie chodzi o jedną i Tobie też jedzie po rajtach :( Oglądałeś służby specjalne? Posunęła się za daleko i żądała by dać jej spokój a ja na to o nie, nie bo już jest za późno! I wtenczas zamknęli Marsa :/ Mam nadzieję, że tu się nie pojawi ten perfidny człek ale do czego zmierzam.Charakterystyka osobowości bardzo zbliżona do bohaterki jak na startowym :/

Re: Coś wstrząsającego :/

kapitanwojtek
Myslisz o tej z broda, czy tej z Bedzina?
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Coś wstrząsającego :/

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
[...]
Chciała popełnić samobójstwo i się nie udało